Katarina Šarić Cipirita odnedavno je nova izvršna direktorica prodaje poslovanja s građanstvom u Hypo Alpe-Adria-Bank. Šarić Cipirita dolazi iz Zagrebačke banke gdje je radila kao direktorica naplate potraživanja, a prije toga i direktorica obiteljskog bankarstva za više regija. Za Poslovni.hr priča više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.
Opišite nam ukratko Vaše glavne poslove i zadatke na novoj poziciji!
Primarni zadaci unutar mog djelokruga su povećanje te učinkovitije upravljanje portfeljem klijenata te optimizacija prodaje, prvenstveno kroz unaprjeđenje razine kvalitete prodaje u segmentu osobnog i poduzetničkog bankarstva. Na hrvatskom tržištu trenutno posluje 31 banka pri čemu sve nude više-manje slične usluge među kojima često postoji mala varijacija u vidu cijene. Stoga u današnje iznimno kompetitivno vrijeme kvalitetu usluge te ljudski faktor u vidu informiranosti, stručnosti i dostupnosti naših zaposlenika vidim kao našu najveću vrijednost te ključne diferencijatore zadovoljstva klijenata, a samim time i temelje ostvarenja tržišnih potencija Hypo banke u retail segmentu.
Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?
U poslovnome i korporativnome svijetu promjena poslodavca svakih pet godine je sasvim normalna pojava, međutim kod mene to nije bilo slučaj. Barem ne u doslovnom smislu. Naime, cijelu dosadašnju karijeru provela sam u Zagrebačkoj banci, u kojoj sam od 1998. godine promijenila nekoliko poslovnih domena i funkcija što se katkad s preuzimanjem novih odgovornosti i novih ciljeva činilo kao prelaskom u novu firmu. Najveći preokret u karijeri mi je bio kada sam nakon 12 godina u prodaji, s pozicije Direktorice obiteljskog bankarstva u sektoru maloprodaje za regiju Zapadna Hrvatsku, preuzela poziciju Direktorice Naplate potraživanja u Sektoru upravljanja i kontrole rizika. To je bilo vrijedno iskustvo za osobni i profesionalni razvoj budući da je prioritet pomaknut s prodajnog na kontrolni aspekt poslovanja, a što mi je omogućilo da bolje sagledam sve aspekte ovog posla, te figurativno govoreći zaokružim cjelinu.
Što je bilo presudno u odluci o dolasku u Hypo?
Nakon 15 lijepih godina u Zagrebačkoj banci osjetila sam kako je vrijeme za promjenu i nove izazove. Ponuda iz Hypo banke me u početku 'samo' zainteresirala, ali što sam više razmišljala o njoj postajalo mi je jasno kako me novi izazov strateškog razvoja poslovanja u novoj sredini i upravljanja novim timovima veseli i profesionalno intrigira.
Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u bankarskom sektoru?
Onima koji imaju afiniteta za financije, rad u timovima, koji su ambiciozni i kompetitivni, koji se znaju nositi s kratkim rokovima i koje nije strah zasukati rukave toplo preporučam bankarstvo. Možda ovo s moje strane i nije najbolji sales pitch za karijeru u bankarstvu, rad u kojem je neovisno o sektoru ili poziciji vrlo zahtjevan i koji danas više nego ikad prije traži veliko interdisciplinarno znanje. Međutim, istodobno radi se o nadasve interesantnoj profesiji u kojoj tijekom cijele karijere učite, usvajate nova znanja i kompetencije te se profesionalno razvijate. Pritom da bi uspjeli ne trebate težiti biti savršenima, već trebate težiti da stalno radite na sebi i ulažete u sebe i svoje znanje. Tako će rasti i vaš doprinos vašem poslodavcu, a samim time i mogućnosti profesionalnog razvoja i napredovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu