Marina Čulić Fischer preuzela je nedavno funkciju glavne izvršne direktorice marketinške digitalne agencije Proximity Zagreb, a istovremeno je nastavila obavljati dužnosti izvršne partnerice u agenciji Dialog komunikacije. Inače, Čulić Fischer pridružila se timu agencije Proximity u siječnju 2013., postavši predsjednicom Uprave. U razgovoru za Poslovni.hr otkriva više o svojoj karijeri i novoj poziciji.
Koji su Vaši glavni poslovi na novoj poziciji?
U funkciji glavne izvršne direktorice digitalne agencije Proximity zadužena sam za planiranje i praćenje prihoda i rashoda tvrtke, upravljanje ljudskim potencijalima, razvoj strategije poslovanja, odnose s ključnim klijentima i pravne poslove.
Kako koordinirate vrijeme i obaveze s obzirom da ste istovremeno i na funkciji u Dialog komunikacijama?
Prije svega, Proximity i Dialog imaju komplementarna poslovanja, pa su često na stolu slični izazovi. Drugo, obje agencije imaju sjedišta na istoj adresi, što umnogome olakšava moje fizičko funkcioniranje. Ipak, najvažniji elementi u uspješnom obavljanju svih obveza su sjajni operativni menadžmenti obaju tvrtki i stručni, profesionalni i efikasni djelatnici.
Kako je dosad tekao Vaš profesionalni put? Koje trenutke biste posebno izdvojili iz svoje dosadašnje karijere?
Davne 1993. sam se zaposlila u agenciji Ogilvy u Pragu i to je bio početak mog profesionalnog puta u komunikacijskoj industriji. Dvije godine kasnije vratila sam se u Hrvatsku i postala članicom tima agencije BBDO. Krajem 2000. lansirali smo Dialog komunikacije, 2006. postali dijelom tada najveće europske PR mreže Pleon, a 2010. ekskluzivnim zatupnikom jedne od najjačih globalnih PR agencija Ketchum. Početkom 2013. ulazim u Upravu agencije Proximity, a 1. veljače ove godine postajem njenom glavnom izvršnom direktoricom. Od važnih trenutaka u karijeri istaknula bih još i ulazak u europsku Upravu Pleona 2006. godine.
Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u marketinškom sektoru?
Rad, trud, fleksibilnost, inovativnost, poštivanje strukovnih standarda i stalni profesionalni napredak vjerovatno su značajke svake uspješne karijere. U agencijskom biznisu važno je imati na umu i da je klijent uvijek kralj, kao što je važno imati i stav o tome kako nešto treba napraviti. Nekad je to u koliziji s viđenjem klijenta, ali u pravim partnerstvima uvijek se nađe zajednički put. Mogućnost strateškog promišljanja, iskustvo, kreativnost, izvrsnost u realizaciji i predanost poslu čine dodatnu vrijednost zbog koje klijenti ostaju u poslovnom odnosu sa svojim agencijama, a to je temelj karijere koja je osmišljena da traje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu