‘U međunarodnom i dinamičnom okruženju nema tipičnog radnog dana’

Autor: Tomislav Hrastovčak , 19. lipanj 2013. u 10:14
Ante Pandža

Ante Pandža je već godinama na menadžerskim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari, a za Poslovni.hr otkriva više o svojoj karijeri.

Ante Pandža nedavno je imenovan nacionalnim menadžerom ključnih kupaca Zagrebačke pivovare. Pandža je već godinama na menadžerskim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari, a za Poslovni.hr otkriva više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.

Koji su glavni zadaci i izazovi na Vašoj novoj poziciji?

Posljednih godina pivarska industrija se značajno mijenja uslijed utjecaja globalne krize te smo se okrenuli inovacijama, razvijanju novih kategorija i optimatizaciji poslovanja. Pored svega navedenoga naš cilj je i dalje održivi rast i razvoj prvenstveno kroz inovacije i kvalitetan odnos s potrošačima te građenje i razvijanje dugoročnih partnerskih odnosa s našim ključnim kupcima i partnerima, pružajući im konstantnu i kvalitetnu podršku kroz tim vrhunskih profesionalaca koji su im na raspolaganju.

Kako izgleda Vaš tipičan dan na poslu?

Tipičnog radnog dana zapravo i nema. Rad u internacionalnom i dinamičnom okruženju to jednostavno ne dopušta. To je jedna od prednosti rada u ovakvoj kompaniji. Dan se sastoji od posjeta kupcima i poslovnih sastanaka do planiranja i kordiniranja prodajnih i marketinških aktivnosti Key Accounta, kreiranja budžeta za buduće aktivnosti i još puno toga.

Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?

Moja profesonalna karijera je započela jos davne 1999. kada sam stupio u kontakt s kompanijom Procter&Gamble, te dobio priliku odraditi jedan projekt za njih. Poslije toga je sve bilo puno lakše. Dobio sam ponudu da postanem njihov Account Manager za Dalmaciju, što sam i prihvatio. To su bile godine napornog rada i učenja Key Account Businessa što se pokazalo vrlo korisnim za daljnji rad. Nakon toga krajem 2004. prelazim na poziciju regionalnog Key Account i Trade Marketing Managera u Zagrebačkoj pivovari za Dalmaciju. Bio je to novi izazov za mene u potpuno novoj industriji. Ubrzo postajem zadužen za cijelu Jadransku obalu. U sklopu reorganizacije prodaje u Zagrebačkoj pivovari postajem National Field Key Account Manager zadužen za svih pet regija, egzekuciju i 'telesales'. Uz to sam paralelno vodio i dvije najveće grupacije domaćih trgovačkih lanaca, Ultra grupu i NTL. Na toj poziciji sam bio sve donedavno kada preuzimam poziciju National Key Account Managera.

Što Vas je najviše privuklo poslu i branši u kojoj se nalazite?

Prije svega bio je to osobni izazov i prilika za dokazivanjem u potpuno drugačijem okruženju i jednoj tradicionalnoj industriji kao sto je pivarstvo. Organizirana maloprodaja ulaskom stranih lanaca doživjela je ekspanziju koja traje i danas, te je ubrzano dobivala na važnosti. Jedna tradicionalna industrija se ubrzano mjenjala i razvijala stavljajući naglasak na inovacije i unapređenje poslovanja. U takvom dinamičnom okruženju uz znanje i iskustvo koje sam imao bilo je pravo zadovoljstvo raditi skupa s drugim kolegama na razvijanju novih procesa, alata i usvajanju novih tehnika i znanja koja su dolazila sa drugih razvijenijih tržista unutar grupacije.  

Komentirajte prvi

New Report

Close