Stigla u Henkel prije 19 godina, danas je direktorica zadužena za dva tržišta

Autor: Tomislav Hrastovčak , 19. srpanj 2013. u 09:43
Gordana Štikovac

Gordana Štikovac imenovana je početkom srpnja na poziciju direktorice poslovnog sektora Ljepila i tehnologije tvrtke Henkel za Hrvatsku i Sloveniju.

Gordana Štikovac imenovana je početkom srpnja na poziciju direktorice poslovnog sektora Ljepila i tehnologije tvrtke Henkel za Hrvatsku i Sloveniju. Štikovac radi u Henkelu već 19 godina, a do sada je bila direktorica poslovnog sektora Ljepila za Hrvatsku, a sada će biti zadužena za oba susjedna tržišta. Za Poslovni.hr otkriva više o svojoj karijeri i novoj poziciji.

Koje poslove i zadatke Vam donosi nova pozicija?

Na poziciji direktorice poslovne jedinice Ljepila i tehnologija odgovorna sam za implementaciju postavljene strategije kroz različite aktivnosti, za pristup tržištu u svim njegovim segmentima, izgrađujući odnose prema kupcima i krajnjim potrošačima naših proizvoda, te za uvođenje i razvoj novih kategorija ljepila. Također, odgovorna sam i za rezultate poslovanja koji proizlaze iz implementacije strategije, te stvaranje i vođenje tima zaposlenika. Nova pozicija sa sobom nosi zadatke i odgovornosti, ne samo za hrvatsko, nego i za slovensko tržište.

U Henkelu ste već gotovo dva desetljeća. Možete li nam opisati kako se razvijala Vaša karijera u kompaniji?

U Henkel sam došla kao jedna od prvih zaposlenica, u vrijeme kad se kompanija u Hrvatskoj tek osnivala. Pozicija na kojoj sam se pridružila Henkelu je bila Brand manager u poslovnoj jedinici Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu. Obzirom da sam bila prva osoba na toj poziciji u Hrvatskoj, prije samog početka rada sam prošla školovanje u centrali za središnju i istočnu Europu u Beču. Tijekom godina napredovala sam kroz različite pozicije u marketingu i prodaji, a u poslovnoj jedinici Ljepila i tehnologije sam od 2000. godine.

Koji su Vaši ciljevi i planovi na novoj poziciji?

Ljepila dijelimo na osnovna dva programa, prema tipu korisnika, a to su: ljepila za uradi-sam majstore (do-it-yourself) i za profesionalne korisnike. U kategoriji uradi-sam u obje zemlje zauzimamo visoke tržišne udjele i u većini kategorija smo broj jedan na tržištu. U toj kategoriji postignute rezultate želimo održati, pa čak i poboljšati, uvođenjem novih, inovativnih proizvoda, te naravno tržišnim pristupom prilagođenim kupcima u obje zemlje. U kategoriju građevinskih ljepila ušli smo tek u zadnjih nekoliko godina i tu također imamo jako dobre rezultate, bez obzira na krizu u tom sektoru. Ovdje ćemo intenzivirati naše napore, jer potrošačima možemo ponuditi pregršt odličnh sistemskih rješenja i aplikacija.

Na koji način ćete koordinirati poslove na dva tržišta?

U obje zemlje imam odličan tim suradnika u prodaji, marketingu te nabavi i servisu kupaca, na koji se mogu osloniti.Zbog blizine tržišta moguće je gotovo svakodnevno biti na oba tržišta, u kontaktu s kupcima. Sigurna sam da ćemo uz postojeće, pronaći i dodatne sinergije, budući da su oba tržišta relativno pregledna, a navike potrošača slične.  

Komentirajte prvi

New Report

Close