Roberto Giugliano na mjestu novog direktora marketinga Karlovačke pivovare

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. siječanj 2014. u 09:18
Kristina Stedul-Fabac/PIXSELL

Bit će odgovoran za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken, s posebnim fokusom na inovacije.

Roberto Giugliano novi je direktor Sektora marketinga i član menadžment tima Karlovačke pivovare. Bit će odgovoran za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken, s posebnim fokusom na inovacije.

Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, Roberto je radio u kompaniji Heineken Italija više od 12 godina. Stekao je bogato iskustvo u svim područjima komercijale: počeo je raditi u prodaji, a zatim se razvijao u odjelu trade marketinga i marketinga. Na svojoj zadnjoj poziciji bio je odgovoran za razvoj Heineken brenda u Italiji. Jedno od njegovih najvažnijih postignuća je rast brenda Heineken koji je postao prvi pivski brend po vrijednosti koju ostvaruje, a potrošači su ga izvrsno prepoznali što potvrđuje rast u marketinškim pokazateljima kao što su svijest o brendu (brand awareness) i ''prvi po sjećanju'' (Top of mind), prema vanjskim istraživanjima. Heineken brend u Italiji također je osvojio nekoliko važnih nagrada uključujući Cannes Lions 2010. za kampanju Auditiorium. Roberto je diplomirao ekonomiju na sveučilištu L'università commerciale Luigi Bocconi u Milanu.

''U Karlovačkoj pivovari imamo kvalitetne i predane timove na svim razinama. Uvjerena sam da će Robertovo iskustvo u generiranju koncepata, marketinških strategija, razvoju i predstavljanju novih proizvoda te upravljanju razumijevanjem potrošača i kupaca značajno doprinijeti poslovanju Karlovačke pivovare'', izjavila je predsjednica Uprave Karlovačke pivovare Branka Slaveska.

Komentirajte prvi

New Report

Close