Ovako izgledaju prvi dani Gorana Vorkapića u Hypo banci

Autor: Tomislav Hrastovčak , 20. studeni 2013. u 14:57
Goran Vorkapić; Photo: Marko Lukunic/Večernji list/PIXSELL

Prije nekoliko dana Vorkapić je prešao u Hypo banku na poziciju menadžera za financijska tržišta u sektoru Investicijskog bankarstva.

Goran Vorkapić novi je menadžer Financijskih tržišta i upravljanja portfeljima u sektoru Investicijskog bankarstva Hypo banke. U Hypo dolazi s pozicije direktora Poslovanja s građanstvom i mreža u Centar banci, u kojoj je prethodno obnašao i dužnost direktora Investicijskog bankarstva. Vorkapić za Poslovni.hr govori više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.

Koji su Vaši glavni poslovi na novoj poziciji i kako otprilike izgleda Vaš prosječan radni dan?

Glavni poslovi su povećanje baze klijenata, unapređenje postojećih i uvođenje novih usluga, te unaprjeđenje poslovanja odjela na obostrano zadovoljstvo klijenata i banke. Prosječni radni dan započinjem s pregledavanjem relevantnih lokalnih i međunarodnih vijesti, a pogotovo onih vezanih za financijska tržišta. Veći dio dana uglavnom provedem u razgovorima s klijentima, koordinacijskim sastancima s kolegama, nakon čega slijedi analiza i proučavanje potencijalnih zanimljivih investicija na financijskim tržištima.

Opišite nam ukratko Vaš dosadašnji tijek karijere.

Nakon završetka Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, smjer Financije, zaposlio sam se u tvrtki To One Brokeri. Ubrzo nakon početka rada položio sam ispite za brokera i investicijskog savjetnika. Tijekom naredne tri godine u tvrtki tijekom kojih sam prošao sve poslovne procese 2010. godine prelazim u Centar banku u Direkciju investicijskog bankarstva koju sam kasnije i vodio, a glavni zadatak bio mi je povećanje baze klijenata i unapređenje usluga što sam s kolegama iz tima uspješno i odradio. Početkom 2013. godine preuzimam Sektor poslovanja s građanima i mreže, a od prošlog petka prelazim u Hypo Alpe-Adria-Banku na poziciju menadžera za financijska tržišta u sektoru Investicijskog bankarstva.

Koji su Vaši glavni ciljevi i planovi na novom radnom mjestu?

Cilj je povećati tržišni udio Banke, a to je moguće samo s daljnjim nastavkom unaprjeđenja razine usluge i kreiranjem dodatne vrijednosti za klijente klijenata, jer je u konačnici zadovoljstvo klijenta, neovisno o industriji, ključna determinanta svakog poslovnog uspjeha. Iako je fokus investicijske zajednice davno maknut s financijskih tržišta, ipak ima niz pozitivnih primjera i financijskih instrumenata pogodnih za ulaganje gdje se mogu ostvariti respektabilni prinosi. Iako načelno (pre)vlada percepcija hrvatskog tržišta kapitala kao prilično mirnog i zamrlog tržišta, ima nekoliko kompanija čije su dionice ove godine zabilježile dvoznamenkasti rast cijena. Jedan od poslovnih ciljeva pod mojom ingerencijom je investitorima ukazivati na takve prilike kako bi maksimizirali svoje prinose.

Što Vas je konkretno privuklo svijetu brokera i investicijskog bankarstva?

Prije svega dinamičnost posla. Velik je spektar financijskih instrumenata i tržišta te gotovo uvijek postoji aktivnost na nekom tržištu što svaki dan čini drugačijim i izazovnim.

Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u poslovima sličnima Vašem?

Osobno mislim da je u ovakvim poslovima najbitnija briga za klijenta i kako mu osigurati najbolju uslugu, ostvariti najbolji prinos te izabrati najbolji proizvod koji korespondira s ulagačkim profilom svakog individualnog klijenta. Zadovoljan klijent će uvijek rado poslovati s vama te će vam biti najbolja moguća reklama, a što neminovno pozitivno utječe i na rezultat Banke. Stoga je moj savjet definitivno fer odnos prema klijentu, te iskrena briga za financije klijenta.

 

Komentari (5)
Pogledajte sve

Da, baš je on …one dane u mjesecu davao rizične kredite političarima…!

Kolegice očito više gledaju pakovanje (visok, crn, zgodan..) nego sr…

O “uspješnim managerima” Centar banke najbolje govore njihovi rezultati, u bilo kojem segmentu poslovanja…

Nadam se da kod Hypo neće korespondirati..[emo_zloban]

Koga uopće briga šta radi taj Vorkapić u Hypo.

Nek o tome brine Hypo.

Mogao je naslov glasiti:ONI DANI U MJESECU GORANA V.

na šta je poslovni spao,nekad ste bili ozbiljne novine a danas slikovnica kao 24 sata.

New Report

Close