Dragan Lakićević se odnedavna pridružio reklamnoj agenciji Bruketa&Žinić OM na mjestu kreativnog direktora, gdje je zadužen za vođenje jednog od agencijskih timova.
Lakićević je rođen 1972. u Zagrebu, a diplomirao je film i dramaturgiju u Velikoj Britaniji. Ima osam godina iskustva u oglašavanju, a u B&Ž stiže iz agencije Grey Zagreb gdje je kao senior copywriter i kreativni direktor radio na telekomunikacijskim brendovima Tomato i Vip te za Erste banku. Jedan od najuspješnijih projekata na kojem je sudjelovao je kampanja Ante i Darinka nagrađena Effie Grand Prixom za marketinšku učinkovitost i Epica broncom. Lakićević za Poslovni.hr govori više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.
Koji su glavni poslovi i zadaci jednog kreativnog direktora?
Kreativni direktor upravlja svojim timom kreativaca i idejama, a važna je veza između agencije i oglašivača u procesu rada na projektu. Citirat ću Davea Trotta, jednu od njuški ovog posla, o razlici između kreativnog i ostalih kreativaca. Kreativci bi trebali biti kao znanstvenici, uvijek dolaziti s novim i ludim idejama. Kreativni direktor je poput inženjera, koji mora te ideje najbolje upotrijebiti. Ukratko, kreativni direktor je zadužen da projekti budu najbolji mogući, kreativno i poslovno.
Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?
Nakon studija filmske teorije, vrlo brzo sam se bacio na praksu. Kratko kao novinar, zatim sam radio na razvoju i pisanju programa za televiziju, a potom krenuo zovom reklama i komunikacije. U Imagu, BBDO-u i Greyu radio sam kao copywriter, gdje sam uz dragog i mudrog Veljka Žvana postao i kreativni direktor.
Kako je došlo do odluke o prelasku u B&Ž?
Htio sam promjenu, to mi je važno i mislim da je to korisno za svakoga u ovom poslu.
Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u sektoru u kojem radite?
Biti spreman puno raditi i naći nekoga od koga možete učiti. I po mogućnosti sporo stariti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu