Dean Biđin imenovan je nedavno novim direktorom prodaje tvrtke Flota, koja posluje u sklopu TRCZ Grupe. Na novoj će poziciji biti prvenstveno zadužen za organiziranje i vođenje poslova flotne prodaje te istraživanje i analizu tržišta i uspostavljanje poslovnih odnosa sa novim klijentima. O svojoj novoj poziciji i karijeri Biđin priča za Poslovni.hr.
Koje su Vaše glavne dužnosti i zadaci na novoj poziciji?
Riječ je o pokrivanju segmenata organizacije prodaje proizvoda i usluga Autoflote te pokrivanju svih aktivnosti za profiliranje Autoflote kao najboljeg ponuđača usluge Car Fleet Managementa. Zatim organizacija rada u kompaniji na način koji osigurava ispunjenje zadanih ciljeva i poslovnih planova, osobito u odnosu na korisnike usluge i kupce. Zadaci su i primjena mjera i razvoj strategije programa za savjetovanje klijenata u cilju vezivanja korisnika i kupaca usluga uz Autoflotu, održavanje poslovnih veza sa posebno važnim klijentima Autoflote te skrb o imidžu društva.
Kako je tekla Vaša dosadašnja profesionalna karijera?
Profesionalna karijera je započela 2007. godine u AutoBačiću gdje sam pokrivao poslovanje s pozicije prodajnog savjetnika za Toyota vozila. Tamo sam sve do 2009 godine kada prelazim u AutoZubak na mjesto prodajnog savjetnika za ključne kupce. Zbog dobrih prodajnih rezultata 2010. godine unaprijeđen sam u Voditelja prodaje za ključne kupce unutar odjela ključnih kupaca AutoZubaka. Kao voditelj prodaje stekao sam veliko iskustvo u poslovanju s velikim kupcima te samom uslugom Car Fleet Managementa. Tijekom tog razdoblja, među ostalim, sudjelovao sam u pregovorima o sklapanju ugovora s multinacionalnim tvrtkama Pfizer Croatia, Imperial Tobacco, GlaxoSmithKline, Ericsson Nikola Tesla i dr. Krajem 2012. godine pred mene je stavljen izazov da preuzmem vođenje prodaje Autoflote što sam objeručke prihvatio zbog mogućnosti primjenjivanja stečenog znanja u novoj, iznimno ambicioznoj i potentnoj kompaniji.
Što je bilo presudno u odluci o prelasku iz Auto Zubaka u Flotu, odnosno TRCZ grupu?
Presudna je bila činjenica da ću raditi nešto poznato, ali na potpuno drugačiji način u kompaniji koja posljednjih godina bilježi veliki rast svog poslovanja. Sve informacije kao i strategija kojom TRCZ grupa planira i provodi poslovanje, za mene su garancija da sam odabrao vrlo stabilnog, ambicioznog i uspješnog poslodavca.
Koji su Vaši ključni ciljevi i planovi na novom radnom mjestu?
Ključni cilj je predstavljanje kompanije „široj“ publici tj. klijentima i stvaranje prepoznatljivog branda „Flota“. Cilj je da nas kompanije prepoznaju kao pouzdanog i kvalitetnog partnera koji ih rješava briga oko voznih parkova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.momčina i pol [emo_palacg]
Uključite se u raspravu