Nekad TV novinarka, danas PR menadžerica u hotelskoj grupaciji

Autor: Tomislav Hrastovčak , 17. listopad 2012. u 11:03
Elizabeta Penić

Elizabeta Penić nova je menadžerica za odnose s javnošću u Falkensteiner Hotels & Residences.

Elizabeta Penić nova je menadžerica za odnose s javnošću u Falkensteiner Hotels & Residences. Pročitajte što za Poslovni.hr kaže o svom novom radnom mjestu i profesionalnoj karijeri…

Koje su Vaše ključne zadaće na poziciji menadžerice za odnose s javnošću u Falkensteiner Hotels & Residences?

Održavanje kvalitetne i kreativne komunikacije s ključnim javnostima, u prvom redu medijima, kroz informiranje o strateškim potezima grupacije Falkensteiner Hotels & Residences, izradu media plana, osmišljavanje kreativnih priča i evenata, vođenje press konferencija, organizaciju press tripova… Falkensteiner Hotels & Residences su izuzetno zahvalan klijent, i slobodno mogu reći da uživam u ovom poslu. Ono što je veliki plus, jest činjenica da sam i na bivšem radnom mjestu, kao PR menadžerica u agenciji Abrakadabra, vodila ovog klijenta više od dvije godine, tako da sam preskočila onu početnu i najtežu fazu upoznavanja s industrijom. No, za razliku od agencijskog rada gdje plivate između mnoštva klijenta i pitcheva, sada se konačno mogu posvetiti onome što radim 100 posto, pazeći na svaki detalj, što mi je jako važno. Sada mi je u fokusu Hotel & Spa Iadera u Petrčanima nedaleko od Zadra, prava hotelska Primadona; riječ je hotelu s pet zvijezdica, arhitektonski ulaštenom do zadnjeg detalja, s prekrasnim SPA prostorom, originalnim turskim hamamom, nevjerojatnim interijerom i eksterijerom – u sklopu je “zelenog” resorta Punta Skala, jedinstvenog u Hrvatskoj zbog svoga održivog i ekološkog koncepta. Prava PR-ovska poslastica!  

Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?

Diplomirala sam kroatistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Još kao apsolventica uskočila sam na televizijski karusel koji se nemilosrdno okreće i vrti – radno vrijeme je nemoguće, uvijek si u deadlineu, honorarčiš u prosjeku desetljeće… ali ako se zaljubiš u taj posao, nema pomoći. Imala sam veliku sreću što sam odmah počela raditi televizijske reportaže, koje su po meni daleko najbolja i najkreativnija televizijska forma i učila od sjajnih novinara poput Denisa Latina, Tihomira Ladišića i Olivera Dražića, sve mojih bivših urednika. Radila sam kao reporter u odličnim emisijama poput Špijunke i Nove runde, Foruma i Latinice. Onda je došao RTL u Hrvatsku, i ja sam isto prešla sa državne televizije i ostala ondje više od šest godina kao urednica Exploziva.

Imate puno iskustva u televizijskom novinarstvu. Što je najviše presudilo da ste iz novinarskih prešli u PR vode?

Baš taj trenutak dolaska RTL-a pamtim kao početak kraja “pravog” novinarstva. Odjednom se pojavila gomila žutih formata i na televiziji i u tisku, posla je bilo, plaće su strelovito rasle, ali situacija je bila krajnje apsurdna – ono što je ličilo na konačno pobjedu medijskog monopolizma i početak prave kreativne demokracije, pretvorilo se u žutilo, copy paste formate i podilaženje lokalnim gospodarstvenim moćnicima. Recesija je na kraju još zakucala i onaj finalni knock out. Ne žalim ni malo za televizijskim poslom. PR-ovski zanat pekla sam u Abrakadabri, na isti način na koji sam došla i na televiziju – putem javnog natječaja, učeći sve od početka uz izuzetno puno truda i rada. Vrlo brzo dobila sam slobodu sama voditi klijente i sama osmišljavati kreativne koncepte po kojima će se raditi kampanje. I to me oduševilo – jedna velika slagalica koju trebaš, uz izuzetno puno razmišljanja unaprijed i kreative, izvesti u realnosti. Radila sam s klijentima poput Pernod Ricarda, tvrtke Miele, Avenue Malla, P&G, Zlatarne Celje, CROATE… i mog omiljenog klijenta Falkensteiner Hotels & Residences!        

Što očekujete od novog radnog mjesta?

Još više učenja, još više rada i truda, još bolje rezultate!

 

Komentirajte prvi

New Report

Close