Novo poglavlje za amm, Marko Mitrović imenovan direktorom

Autor: Poslovni.hr , 13. siječanj 2025. u 11:27
Marko Mitrović

S početkom nove godine Marko Mitrović preuzeo je funkciju Direktora amm – All Market Media.

Ovo imenovanje označava početak uzbudljivog razdoblja za nas i naše klijente, s posebnim fokusom na unapređenje usluga konzaltinga, zakupa i media planiranja radijskog oglašavanja.

Veliko iskustvo u medijskoj industriji

Marko Mitrović iza sebe ima 20 godina karijere u medijskoj industriji, tijekom koje je obnašao razne funkcije u segmentu prodaje, ali i bio odgovoran za non-core prihode te razvoj novih projekata. Karijeru je započeo na RTL Televiziji 2005., gdje je proveo 15 godina, a u amm dolazi s pozicije Business Development Director 24sata.

Povodom preuzimanja nove uloge, Marko Mitrović izjavio je:

„Oglašavanje na radiju pruža jedinstvenu kombinaciju širokog dosega, emocionalne povezanosti i ciljanog marketinga uz troškovnu učinkovitost i fleksibilnost. U vremenu kad je publika razasuta po brojnim platformama, radio ostaje ključni kanal za građenje branda, povećanje svijesti i poticanje prodaje. Radio ne djeluje izolirano, već savršeno nadopunjuje digitalne i tradicionalne medije, stvarajući sinergiju koja pojačava učinkovitost cjelokupne medijske strategije.

Transformacija amm-a u multimedijsku platformu omogućit će oglašivačima pristup ne samo radiju već i integralnim rješenjima koja povezuju različite kanale u jedinstvenu komunikacijsku strategiju.

Osobno, posebno me veseli rad s ljudima u amm-u, s našim klijentima i partnerima jer svaka suradnja donosi priliku za stvaranje dugoročnih partnerskih odnosa i zajedničkih uspjeha. Ponosan sam što imam priliku biti dio rasta i razvoja ne samo naših klijenata već i cijele industrije“.

Alisa Mikić, Direktorica Prodaje amm-a, tom prilikom izjavila je:

„S dolaskom Marka Mitrovića u naš tim otvaraju se nove prilike za rast i inovacije. Njegovo bogato iskustvo i jasna vizija razvoja bit će ključni u jačanju pozicije amm-a na tržištu. Radio oglašavanje, kao jedan od najprilagodljivijih medija, ostaje iznimno važan alat za dosezanje publike na emocionalnoj i osobnoj razini. U doba užurbanog načina života, radio nudi jedinstvenu mogućnost neposrednog i autentičnog povezivanja s potrošačima. Snaga radija leži u fleksibilnosti, brzom prenošenju poruke i visokom stupnju povjerenja koje uživa kod slušatelja. Naša misija je iskoristiti te prednosti i kroz strateško planiranje i kreativna rješenja pružiti klijentima maksimalnu vrijednost i mjerljive rezultate. Veselim se razdoblju koje slijedi, a s Markom ćemo zasigurno postaviti nove standarde izvrsnosti u radijskom oglašavanju“.

Komentirajte prvi

New Report

Close