Dolazim u trenutku kad je Molson Coors preuzeo Miller Coors, a to za nas znači da postajemo još jači, učinkovitiji, konkurentniji i inovativniji.
Otvaraju nam se nove mogućnosti u svim sferama poslovanja, imamo priliku ostvariti razne sinergije i iskoristiti ih za daljnji rast prihoda, osvajanje tržišta kroz komercijalnu izvrsnost i inovacije koje mijenjaju kategorije. Naša je ambicija postati globalni izbor broj jedan za potrošače i kupce, rekao je na predstavljanju u zagrebačkoj Pivani Marko Njavro, novi čelnik Zagrebačke pivovare. Iako je posljednjih pet godina karijere proveo na tržištima Molsona Coorsa u Rumunjskoj i Bugarskoj, u ZAPI-ju je proveo gotovo trećinu poslovnog života.
"Naslijeđe koje je Sergey ostavio, kao što su odlični rezultati, radna atmosfera i skladni međuljudski odnosi, odličan su temelj za nastavak puteva uspjeha", rekao je novi predsjednik nahvalivši svoga prethodnika, Ukrajinca Sergeya Yeskova, u čijih su 10 godina karijere u Hrvatskoj tržišni udjeli ZAPI-ja stalno rasli. Od 3 milijuna hektolitra piva koji se godišnje prodaju na hrvatskom tržištu, oko 45% udjela drži Zagrebačka pivovara, duplo više od sljedećeg konkurenta. Tržišni udjeli ZAPI-ja i lani su rasli, oko pola posto. No, tržište piva ne može se pohvaliti rastom jer su ga, unatoč dobroj turističkoj sezoni i relativnom dobrom vremenu, kočili nestabilna politička situacija, slaba kupovna moć…, rekao je Njavro. Yeskov karijeru nastavlja kao komercijalni direktor Molsona Coorsa u Kanadi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu