Guillaume na ovu poziciju dolazi s više od 16 godina iskustva koje je stekao radeći na upravljačkim pozicijima u ambalažnoj industriji na europskoj i globalnoj razini. Karijeru je izgradio u području prodaje, kao i u području upravljanja proizvodima i marketingom. Guillaume je dobitnik nagrade Tetra Pak Global Leadership Award 2017, a timu u jugoistočnoj Europi pridružio se s pozicije regionalnog direktora marketinga tvrtke Tetra Pak, gdje je bio zadužen za definiranje marketinške strategije tvrtke u Europi i Središnjoj Aziji, s posebnim fokusom na digitalizaciju i marketinške usluge.
Prije preuzimanja uloge u marketingu u Europi, Guillaume je bio direktor marketinga za Tetra Pak France i globalni menadžer proizvoda za neke od vodećih ambalažnih proizvoda tvrtke, poput Tetra Gemina® Aseptic i Tetra Prisma® Aseptic.
„Izuzetna je čast preuzeti ovu novu ulogu i voditi poslovanje tvrtke Tetra Pak u jugoistočnoj Europi. Kao novi direktor želim potvrditi našu predanost doprinosu razvoja ove regije gdje Tetra Pak ima dugogodišnju prisutnost. Nastavit ćemo s predstavljanjem naše end-to-end tehnologije i globalne stručnosti na lokalnim tržištima kako bismo u suradnji s našim klijentima – proizvođačima namirnica i napitaka – ubrzali rast. Zajedno ćemo nastaviti razvijati i modernizirati lokalnu industriju kako bismo našim potrošačima ponudili kvalitetne proizvode u prikladnom i održivom pakiranju”, izjavio je Latourrette.
U svojoj novoj ulozi Guillaume Latourrette će iz ureda u Beogradu voditi poslovanje svih četrnaest tržišta tvrtke u regiji jugoistočne Europe, od kojih su najveća Srbija, Grčka, Hrvatska i Rumunjska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu