Novi direktor u Unilineu: Turizam se radi i živi 365 dana u godini

Autor: Tomislav Hrastovčak , 14. ožujak 2013. u 09:10
Dalibor Bilić

Dalibor Bilić imenovan je izvršnim direktorom u turističkoj tvrtki Uniline.

Dalibor Bilić je imenovan izvršnim direktorom tržišta Hrvatska u sektoru turizam turističke agencije Uniline.  Dosad je bio voditelj Odjela za strateška povezivanja. Vodio je mnoge hotele, a u Uniline je došao iz Željezničkog ugostiteljstva. Za Poslovni.hr govori o svom novom transferu.

Koji su Vaši glavni poslovi na novoj poziciji? 

Uniline se tijekom godina na tržištu profilirao kao Incoming tour operator i osigurao sve potrebne premise za širenje u nove turističke segmente a jedan od njih je i tržište za koje sam direktno zadužen. Razvoj Tržišta Hrvatske u dijelu poslovnog turizma, sporta,  outgoinga, produkcije skijanja kao i razvoj brenda Uniline na području Hrvatske jedan je od prioriteta kojim se odjel bavi i za koji je odgovoran.  Naravno, najvažniji dio priče  je povezivanje svih segmenata poslovanja Unilinea u jedan proizvod čime se dobiva na sinergijskoj snazi kojom osiguravamo stalno širenje i rast, kako odjela, tako i naše kompanije. 

Koje trenutke u dosadašnjoj karijeri biste izdvojili kao najdraže? 

Bilo ih je poprilično, ali ulaskom Unilinea u vrhunski sport, čime smo postali službena agencija najtrofejnijih ekipnih sportova u Hrvatskoj, doživio sam vrhunac poslovnih ostvarenja. Za svakog od nas, osvajanje odličja naših sportaša na međunarodnoj sceni veliko je dostignuće našeg sporta, ali i značajna promocija naše zemlje na globalnoj razini. Kada u te medalje ugradite mali dio sebe i svog tima, onda vas to čini iznimno sretnim i ponosnim.

Koji su vaši ključni ciljevi i planovi na novoj poziciji? 

Jedan od zadanih ciljeva našeg kompanije je postati vodeća agencija u Hrvatskoj u segmentu poslovnog turizma i sporta. Moram napomenuti da je naša želja da nas poslovni partneri i klijenti prepoznaju kao lidera u prodaji turističkih usluga. Client service i osobito, sigurnost naših putnika, je na prvom mjestu. Ispunjavanje želja i zadovoljstvo svakog pojedinog klijenta je nešto što nema alternativu. Na to smo ponosni i to je nešto želimo ponuditi i osigurati svim našim klijentima.

 S obzirom na to da imate dugogodišnje iskustvo u turističkom sektoru, kako komentirate trenutnu situaciju i trendove u domaćoj turističkoj industriji? 

Turizam je izuzetno dinamičan sektor, sklon promjenama. Preživljavaju isključivo oni koji prepoznaju želje i potrebe modernog putnika, prate kretanje tržišta ili su u stanju kreirati trendove i određivati pravac turističkog sektora. Moderni turisti više ne trpi isključivu ponudu smještaja i mora. Nove generacije putnika stasaju i njihove želje su sve veće i znaju što žele. Traže doživljaj.  Slažem se da je ljeto najznačajniji period u turističkom smislu. Ali turizam se radi i živi 12 mjeseci, odnosno 365 dana u godini. Dokle god budemo razmišljali kako ćemo produžiti ljetnu sezonu i predsezonu, a ne na način kako ćemo razviti turizam tijekom cijele godine i to na svim područjima Hrvatske, nećemo iskoristiti sve potencijale koje imamo. Brendiranje regija, destinacijski menadžment, personalizirani programi tijekom cijele godine su budućnost turizma. Sa zadovoljstvom moram konstatirati da je strategija Unilinea upravo razvoj u navedenim segmentima i na tim smo poljima izuzetno uspješni.

Komentirajte prvi

New Report

Close