Badel 1862. nastavlja s jačanjem tima. Novo lice u njihovim redovima je Vanja Bartolec koji je došao na poziciju novog direktora marketinga u Badelu 1862.
Inače, Bartolec dolazi iz pivarske industrije u kojoj je proveo 13 godina karijere, a u novi tim donosi stručnost na polju trade marketinga i key account menadžmenta. Tijekom godina u Zagrebačkoj pivovari zaslužan je za mnoge nove proizvode i nagrađivane kampanje za brend Ožujsko, a prije karijere u marketingu Zagrebačke pivovare tri je godine proveo u Coca Coli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu