Željko Maslać, dosadašnji direktor komercijalne izvrsnosti Zagrebačke pivovare, imenovan je glavnim direktorom Molson Coorsa za Bosnu i Hercegovinu.
Željko Maslać u Zagrebačku pivovaru došao je 2004. godine na poziciju menadžera prodaje za zonu. Godine 2006. napredovao je na mjesto direktora prodaje TIA-e d.o.o., tvrtke kćeri Zagrebačke pivovare, a 2009. preuzima poziciju regionalnog menadžera prodaje Zagrebačke pivovare i člana Uprave tvrtke TIA d.o.o. Početkom 2014. godine imenovan je na novoosnovanu poziciju direktora komercijalne izvrsnosti te se pridružuje lokalnom timu rukovoditelja – CLT-u (Country Leadership Team).
Poziciju komercijalnog direktora za izvrsnost preuzeo je Boris Nagyszombaty, dugogodišnji menadžer Zagrebačke pivovare za regiju Zagreb. Na novoj poziciji Nagyszombaty će biti odgovoran za odjele podrške prodaji i poslovnih analiza te trade marketing, a ujedno postaje i član Country Leadership Teama.
Nagyszombaty se Zagrebačkoj pivovari pridružio 2003. godine na poziciji referenta prodaje. Svojim je predanim radom pokazao znanje i spremnost za veće odgovornosti i u vrlo kratkom razdoblju napredovao na poziciju regionalnog Trade Marketing menadžera. Godine 2007. Nagyszombaty je promoviran na poziciju regionalnog menadžera prodaje za regiju Zagreb, na kojoj je ostvario izvrsne rezultate vezane uz održavanje visokog udjela na tržištu u vrlo složenoj regiji te znatan rast distribucije i egzekucije naših proizvoda.
Na novim pozicijama Željko Maslać i Boris Nagyszombaty izravno će odgovarati Sergeyu Yeskovu, regionalnom predsjedniku Molson Coorsa za Hrvatsku, BiH i Sloveniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu