Upravljanje komunikacijom u vrijeme krize ključna je vještina jer se od cjelokupne javnosti očekuje brzo usvajanje novih obrazaca ponašanja.
– Upravo smo suočeni s najtežom krizom čovječanstva nakon drugog svjetskog rata, krizom neznanja i neodgovornosti, u kojoj je znanje najvažniji resurs za pobjedu nad virusom. Svjesni naše uloge i odgovornosti, nastojimo okupiti jedinstvena znanja i širiti paletu kompetencija kako bismo bili siguran partner vladi, korporacijama i brendovima, nevladinim organizacijama u borbi za opstanak i sigurnost cijelog društva – izjavio je Mario Aunedi Medek, jedan od suvlasnika Media Vala.
Nina u Media Val donosi preko 17 godina agencijskog i korporativnog iskustva u komunikacijama i upravljanju koje je stjecala na pozicijama savjetnice te izvršne i korporativne direktorice.
Pozicija članice uprave i izvršne direktorice pred Ninu stavlja velike nove izazove i odgovornost, a sve s ciljem stvaranja preduvjeta koji će Media Valu osigurati poziciju nezamjenjivog partnera u privatnom i javnom sektoru, u svim tržišnim i društvenim izazovima budućnosti, na području cijele regije. U budućnosti, stvaranje moći i utjecaja na svim razinama upravljanja ogledat će se isključivo kroz znanja i uloge u stvaranju boljeg i sretnijeg društva svakoga od nas.
– U vremenu koje je pred nama, upravljanje komunikacijom jedna je od najvažnijih ekspertiza za razvoj kompanija, društva i njezinih građana. To od nas komunikatora zahtjeva kontinuirano usvajanje novih tehnologija, vještina poslovnog upravljanja, načina upravljanja bazama podataka, razumijevanja promjena u okruženju, jačanje empatije te razvoj novih storytelling tehnika, komunikacijskih platformi i alata. S obzirom na ulogu i složenost zadataka koji su pred javnim i privatnim sektorom, pravovremenu ponudu svih važnih kompetencija u području komunikacija bit će moguće dobiti jedino kroz suradnju s agencijama. U tome vidim svoj daljnji izazov u karijeri – zajedno s partnerima Media Vala i svim zaposlenicima ponuditi regiji kvalitetnu i cjelovitu podršku u stvaranju održivih i autentičnih kompanija i boljeg društva – rekla je Išek.
U Media Val dolazi iz Hrvatskog Telekoma, gdje je na poziciji direktorice ureda za korporativne komunikacije upravljala timovima za internu i eksternu komunikaciju kompanije s gotovo 6000 zaposlenika. Razvijala je i implementirala komunikacijske strategije u visoko reguliranom okruženju industrije, upravljala komunikacijom tijekom akvizicija, upravljala komunikacijskim kampanjama i budžetima, postavljala i upravljala korporativnim narativom kroz sva područja kompanije u jednom od najizazovnijih transformacijskih razdoblja industrije. Svoj najveći doprinos kompaniji u posljednje četiri godine vidi u vraćanju povjerenja brendu od strane javnosti i jačanju uloge kompanije u razvoju društva, gradova i poslovne zajednice.
Media val je jedna od vodećih agencija za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Prisutna je na tržištu punih 17 godina, okuplja gotovo 30 komunikacijskih stručnjaka u tri agencije (Media Val, Alpheus public affairs, Fabula) nudeći sveobuhvatne komunikacijske usluge u privatnom, javnom i nevladinom sektoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu