Nakon iskustva s Nokijom, Agrokorom, Mercedesom i Croatia osiguranjem, vodi medijsku agenciju

Autor: Poslovni.hr , 13. siječanj 2015. u 14:45
Sanja Buterin

Carat Zagreb, agencija za medijsku strategiju i planiranje koja pripada globalnoj Dentsu Aegis mreži, pod novim je vodstvom.

Carat Zagreb, agencija za medijsku strategiju i planiranje koja pripada globalnoj Dentsu Aegis mreži, pod novim je vodstvom. Nova direktorica, Sanja Buterin, dolazi na poziciju iz Star Importa, glavnog uvoznika Mercedes Benza za Hrvatsku gdje je vodila marketing i odnose s javnošću.

Sanja Buterin ima izuzetno bogato poslovno iskustvo u raznim sektorima, kaže njen novi poslodavac. Između ostalog, vodila je marketinšku aktivaciju na 12 tržišta za Nokiu, bila direktorica marketinga u Croatia osiguranju, najvećoj osiguravajućoj kući u Hrvatskoj, a radila je i na različitim pozicijama unutar najveće domaće privatne kompanije – Agrokora.

Ukupno, Sanja Buterin ima više od 20 godina iskustva, a kao izvorni govornik hrvatskog i njemačkog jezika uspjeh je postigla na pozicijama i u Hrvatskoj i u inozemstvu.

Radeći na strani klijenta dobro sam upoznala ovaj posao, i snažno sam svjesna koje potrebe klijenata treba zadovoljiti agencija. Uvjerena sam da će međunarodni ali i lokalni 'know-how' koji Carat donosi na tržište osigurati poslovnu vrijednost za naše klijente. Uvijek gledamo prema budućnosti, vidimo potencijal u Hrvatskoj, a isto vrijedi i za naše klijente – naglasila je Buterin.

Carat Zagreb usluge pruža među ostalim brendovima poput Master Carda, General Motorsa, Splitske banke, Lega, Red Bulla, Adidasa, Nokije i Philipsa. Kao pravni subjekt Carat Zagreb neovisno posluje na tržištu ali je potpuno integriran u Caratovu mrežu što mu omogućuje pristup globalnim alatima, bazi podataka i studijama slučaja. Ipak, u specifičnim područjima gdje bi lokalne suradnje imale smisla, Carat Zagreb će ih uzeti u obzir.

Sa Sanjom Buterin na vodećoj poziciji Carata Zagreb, kompanija će biti u najboljoj mogućoj poziciji da proširi svoje poslovanje u Hrvatskoj, poručuju iz tvrtke.

O Caratu: Globalno, Carat je vodeći svjetski neovisni stručnjak za medijsko planiranje i zakup medija, prvi na tržištu u području digitalnih i netradicionalnih medijskih rješenja. U vlasništvu globalne oglašivačke, medijske i digitalne grupe  Dentsu Inc., i izlistan na burzi vrijednosnih papira u Tokiju, Carat ima mrežu s više od 6.700 zaposlenih u 70 zemalja diljem svijeta. Carat je definirao sektor kad je osnovan kao prva neovisna agencija te vrste 1968. u Parizu. Danas je Carat najveća Europska medijska mreža, i tu poziciju zauzima već punih 15 godina.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close