MPG provodi stratešku reorganizaciju pa je Uprava dobiva 4 nova člana

Autor: Objava za medije , 23. svibanj 2013. u 13:53
Illeana Cesarec (Press foto)

MPG, vodeća grupacija za tržišno komuniciranje u jugoistočnoj Europi, nakon 16 godina poslovanja na regionalnom tržištu uvodi novitete i strateške promjene koji će pozitivno utjecati na nastavak tržišne ekspanzije i daljnje pozicioniranje agencije u regiji te Europskoj Uniji, priopćili su iz te kompanije.

MPG, vodeća grupacija za tržišno komuniciranje u jugoistočnoj Europi, nakon 16 godina  poslovanja na regionalnom tržištu uvodi novitete i strateške promjene koji će pozitivno utjecati na nastavak tržišne ekspanzije i daljnje pozicioniranje agencije u regiji te Europskoj Uniji, priopćili su iz te kompanije.

Strateški zaokret donosi novi tržišni pristup i postavljanje nove uprave čiji su članovi osnivači i dugogodišnji zaposlenici agencije: Josip Željko Bašić, Illeana Cesarec, Mario Čukman, Kristina Leko, Josip Muravec i Marko Radošević.

Promjena tržišnih uvjeta i poslovnog okruženja motivirala je Upravu tvrtke, koju su od početka rada činili osnivači Josip Željko Bašić i Mario Čukman, da se odluči na promjene koje će agenciju učiniti još konkurentnijom i uspješnijom u međunarodnom okruženju, kažu iz kompanije.

"Odlučili smo se za reorganizaciju da bismo našim dugogodišnjim djelatnicima odali priznanje za njihov doprinos tijekom posljednjih nekoliko godina te im omogućili daljnji poslovni rast na temelju njihovog truda i posvećenosti MPG-u. S Upravom u novom sastavu, MPG će klijentima moći ponuditi još više jačanjem naše sveukupne razine podrške, korištenjem novih ekspertiza, predanosti i know howa. Znamo da radimo u izazovnim uvjetima i da su znanje, kreativnost i profesionalan pristup nužni za postizanje rezultata. Promjenom članstva Uprave i novim strateškim te tržišnim pristupom dajemo jasnu izjavu da MPG ima sve što je potrebno za uspješno poslovanje u budućnosti bez obzira na uvjete", izjavio je Josip Joe Bašić, direktor i član Uprave MPG-a.

Novi tržišni pristup čini inovativna marketinška strategija – MPG 3 POINT APPROACH koji kreira i integrira jedinstvene doživljaje i kontakte s potrošačima u MALOPRODAJNOM (RETAIL) i DIGITALNOM (DIGITAL) okruženju te UŽIVO (LIVE). Prepoznajući potrebu da inspirira potrošače, MPG nastavlja pružati inovativna, strateška i potpuno integrirana rješenja koja stvaraju dojmljive trenutke koji povećavaju namjeru kupnje i lojalnost potrošača. Troškovno učinkovit pristup „ključ u ruke“ orjentiran je na postizanje rezultata pa uvijek osigurava da klijenti dobiju podršku i rezultate kakve očekuju.

"MPG je osnovan 1997. godine kao privatna i lokalna tvrtka za BTL i Event management, a razvijala se uz pomoć međunarodnog know howa i stručnosti. Proteklih 16 godina obilježili su brojni uspješni događaji i promocije, koji su dobili brojna priznanja i nagrade za postignute rezultate. S fokusom na korisnika i potrošača te oblikovanjem rješenja koja potiču prodaju, MPG je postao najcjenjeniji dobavljač i partner za mnoge vodeće tvrtke i brandove u regiji. MPG smarta priznanjem što radi s nekim od najuspješnjih svjetskih tvrtki te predano radi da bi im pružio podršku koja je ključna da bi postali lideri u svom tržišnom segmentu", objašnjavaju iz tvrtke. 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close