Poziciju vršitelja dužnosti Managing Directora Universal McCann (UM) od 1. srpnja preuzima Mario Lovrić, dosadašnji dosadašnji Account Director UM-a.
Lovrić se UM-u pridružio 2012. godine, a njegova prethodna radna mjesta uključuju pozicije Sales Managera za hrvatsko tržište kompanije Fox lnternational Channels, te Media Director Deputy-ja agencije Unex MPG. Surađivao je s nekim od najvećih kompanija na tržištu, kao što su Vipnet, Agrokor, L'Oreal, Volkswagen. Poziciju preuzima od Vanese Priseker, koja nakon 20 godina obilježenih brojnim uspjesima odlazi iz agencije. "'Imao sam iznimnu čast blisko surađivati s Vanesom, koja je svojom upornošću i nesebičnim trudom iz UM-a stvorila respektabilnu medijsku agenciju, te mi ujedno pokazala na koji se način kvalitetno gradi odnos s klijentima", kazao je Lovrić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu