Dugogodišnji direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević preuzima poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoors, na kojoj će biti zadužen za strateško planiranje i vođenje brenda.
Ivančević je došao u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade, a tijekom karijere dao je velik doprinos rastu brendova, rastu tržišnog udjela i uspješnosti poslovanja Zagrebačke pivovare. Poziciju v.d. direktora marketinga i izvrsnosti potročača za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu preuzima Ivan Šuvar, dosadašnji marketing menadžer za core brendove Zagrebačke pivovare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu