Hotelske cijene su novi biznis

Autor: Bernard Ivezić , 13. veljača 2017. u 22:00
Ana Papež tvrdi da je kriza gotova pa traži nove izazove

Alfatec planira iskorak u regiju te traženje prilika u Kazahstanu, Turskoj te na Bliskom i Dalekom istoku.

Tri i pol godine otkako je preuzela kormilo regionalnog IDC Adriaticsa, američke konzultantske kuće koja u Hrvatskoj i široj okolici najdetaljnije prati kretanja na IT tržištu te po čijim se pokazateljima ocjenjuje uspješnost globalnih IT igrača, Ana Papež prešla je u Alfatec grupu. Za iznenadan transfer Papež ima kratak odgovor.

"Kriza je gotova, ona je davno iza nas, a ja nakon više od desetljeća i pol na raznim poslovima u IDC Adriaticsu tražim nove izazove", kaže Papež koja će biti zadužena za Alfatecov lov na velike korporativne korisnike u Hrvatskoj i regiji. Alfatec grupa je lani od redovnog poslovanja zabilježila rast prihoda od 10 posto i to bez jednokratnog učinka prodaje tvrtke kćeri MIPS-a Hrvatskoj pošti. Prema podacima Poslovne Hrvatske prihod Alfateca u 2015. porastao je 5,6 posto na 24,3 milijuna kuna, a neto dobit 37,1 posto na 2,4 milijuna kuna. Marko Kornfeld, predsjednik Uprave Alfatec grupe kaže da planira snažan iskorak u regiju te traženje prilika u Kazahstanu, Turskoj, na Bliskom Istoku te na Dalekom Istoku.

"Alfatec se u krizi usmjerio na vlastiti razvoj te sad imamo tri aduta koja smo sami stvorili: DWEM, Price comperison i cjelovito rješenje za GDPR", kaže Kornfeld. Alfatecova softverska platforma za brzu izgradnju skladišta podataka DWEM u Hrvatskoj ima 15 velikih, a u Indiji pet tisuća malih i srednjih korisnika. Cjelovito rješenje za GDPR, pojašnjava Kornfeld, tek će doći do izražaja s obzirom da tvrtke trebaju primijeniti tu regulativu sredinom iduće godine. No, novi, zasad skriveni adut, od kojeg velika očekivanja imaju i Papež i Kornfeld, je sustav za praćenje cijena koji koriste hotelski lanci poput Plave lagune i Blue Suna.

"U vrijeme Bookinga i Expedije praćenje cijena ne mogu više raditi studenti, posebno zato što se tijekom sezone cijene mogu mijenjati nekoliko puta dnevno. Dodamo li tome marketplaceove s 100-150 tisuća proizvoda gdje se svakodnevno mijenjaju cijene, znači gdje trebaju sustav kontrole kakvu informaciju dobiva korisnik, kao i da li se podaci slažu sa stanjem na skladištu, onda tu govorimo o proizvodu koji unapređuje ne samo turizam već i trgovinu, osiguranja i banke", zaključuje Kornfeld.

Komentirajte prvi

New Report

Close