Promjena u upravljačkoj strukturi Franck Grupe

Autor: Poslovni.hr , 04. travanj 2016. u 10:20
Foto: Adria Snack

Nakon što je diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, karijeru je započeo u nabavi Gastro Grupe, gdje je, nakon samo godinu dana, preuzeo poziciju izvršnog direktora nabave i prodaje.

Franck Grupa dobila je novog člana upravljačke strukture Adria Snack Company d.o.o., direktora društva Dubravka Folnovića.

Nakon što je diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, karijeru je započeo u nabavi Gastro Grupe, gdje je, nakon samo godinu dana, preuzeo poziciju izvršnog direktora nabave i prodaje. Krajem 2008. godine prelazi u Dukat, gdje dugi niz godina, do prelaska u Adria Snack Company, radi na rukovodećim pozicijama za područje Hrvatske i regije. Svoje stručno znanje dodatno je usavršio i na specijalističkom studiju prodajnog menadžmenta.

„Adria Snack Company d.o.o. usmjeren je na razvoj i jačanje konkurentnosti snack brendova, daljnji rast poslovanja u snack kategoriji, proizvodne i tehnološke inovacije u skladu s globalnim trendovima te jačanje liderske pozicije na tržištu regije Adria, a time i jačanje pozicije Franck Grupe. Uvjereni smo da će gospodin Folnović svojim iskustvom i stručnošću uspješno upravljati realizacijom ovih ambicioznih planova“, rekao je Ivan Artuković, član Uprave Francka.

Adria Snack Company d.o.o., kao joint venture partnerstvo između Francka i Intersnacka, službeno je krenuo s radom 1. listopada 2015. sa sjedištem u Zagrebu. Cilj partnerstva je realizacija dugoročne zajedničke strategije snažnog fokusa na razvoj poslovanja u segmentu slanog snacka. Adria Snack Company d.o.o. upravlja tržišnim i prodajnim nastupom odnosno cjelokupnim snack poslovanjem oba partnera na tržištima u regiji Adria.

U sklopu ovoga partnerstva, Franck je 1. siječnja 2016. preuzeo distribuciju Intersnackovih brendova što znači da je odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Company d.o.o. za hrvatsko tržište.

Komentirajte prvi

New Report

Close