Kreativna zagrebačka agencija Kofein ovih je dana proširila svoj kadar, kao i horizonte – angažmanom Silvije Zidarić na poziciji client service direktorice te Krešimira Lastrića u ulozi novog art direktora. Radi se o dvije funkcije koje sa sobom nose zadaću očuvanja dosadašnjih poslovnih postignuća, ali i stvaranje te uspješno savladavanje svih onih prilika koje ovu agenciju tek očekuju.
„Prelazak u agenciju Kofein za mene je prekrasan izazov. Snaga i duh te agencije, koja se izdigla u jednom surovom gospodarskom trenutku, odraz su snažne vizije koju iznimno cijenim i poštujem. Nadam se kako ću svojim znanjem i iskustvom pomoći u našem zajedničkom budućem rastu“, izjavila je Silvija Zidarić.
Što se marketinške arene tiče, Silviji Zidarić izazovi definitivno nisu strani. U Kofein dolazi s preko 25 godina životnog i radnog iskustva u globalnoj marketinškoj agenciji McCann, gdje je radila u odjelu vođenja klijenata. Od prehrambene, bankarske, kartičarske, farmaceutske, kozmetičke… Nijedna industrija je nije zaobišla.
Isto se može reći i za znanje o procesima te alatima „globalnog networka“. Upravo ti procesi i alati „čine razvoj komunikacijskih i kreativnih strategija učinkovitima i relevantnima“, zaključuje.
S druge strane, sasvim je jasno kako pri kvalitetnom odnosu svake agencije i klijenata, osnovu čini dobar proizvod – za čiji će se vizualni identitet u Kofeinu odsad brinuti Krešimir Lastrić.
Nakon više od petnaest godina rada u reklamnim agencijama kao što su Saatchi & Saatchi te Luminus Creative, Krešimir je iz Publicisa odlučio prijeći u Kofein na poziciju art direktora: „Volim ono što radim i zato imam stalan izvor motivacije koji me potiče da dajem sve od sebe – agencijski dinamičan način rada koji podrazumijeva kreiranje ideja i rješenja u relativno kratkom roku mi paše, a iz želje za novim izazovima sam se odlučio doći u Kofein.“
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu