Davor Katalinić novi operativni direktor tvrtke BILLA Hrvatska

Autor: Poslovni.hr , 18. ožujak 2016. u 12:02
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Katalinić je zaposlenik tvrtke REWE International AG od početka 2016. godine.

Davor Katalinić imenovan je operativnim direktorom tvrtke BILLA Hrvatska, a na funkciju stupa s travnjem 2016. Pridružuje se kao treći član Upravnog odbora u kojem su Martin Missbrandt, Predsjednik Uprave, i Nenad Budimir, Financijski direktor.

Katalinić je zaposlenik tvrtke REWE International AG od početka 2016. godine. Od siječnja ove godine je prošao intenzivnu fazu obuke u nekoliko odjela tvrtke REWE International AG u Austriji i istočnoj Europi, kako bi se adekvatno pripremio za svoje nove poslovne izazove kao operativni direktor tvrtke BILLA Hrvatska.

Nakon studija elektrotehnike i računarstva i postdiplomskog studija iz menadžmenta, a prije početka svoje karijere u maloprodaji kao menadžer nabave neprehrambenih proizvoda u tvrtki METRO cash & carry Hrvatska, Katalinić je svoje iskustvo gradio kao projektni menadžer u Njemačkoj te kao prodajni menadžer u tvrtki EXOR Informatički Inženjering.

Od 2005. godine Katalanić je obnašao različite funkcije, pa je tako bio voditelj nabave i komercijale za neprehrambene proizvode za METRO South East Europe GmbH u Beču, međunarodni menadžer kategorije proizvoda i direktor nabave pri METRO AG u Njemačkoj te partner u JosDeVries The Retail Company u Nizozemskoj.

Osim jačanja svojeg upravljačkog kadra, BILLA Hrvatska nastavlja s investicijama u svrhu jačanja pozicije i imidža kao svježeg i povoljnog supermarketa u susjedstvu te kroz ekspanziju, odnosno nova otvorenja prodajnih mjesta u 2016. i narednim godinama. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Veliki problem su komplicirani uvjeti poslovanja sa Billom u Hr. Međunarodni ugovori Rewe grupe u našoj zemlji nisu primjenjeni – za mjesto na polici treba uložiti ogroman novac koji je teško namiriti iz prometa U HRVATSKOJ; vani Rewe nema takve uvjete i daje prostora lokalnoj i nacionalnoj proizvodnji… Eto zašto kod nas vidimo samo fensi brendove ili agresivne akcije ili privatnu marku proizvoda…. Komplicirani su za raditi i mali poduzetnici koji imaju dobar proizvod vrlo teško mogu plasirati svoje proizvode kroz njih. Ako se nešto ne promjeni…. Bye bye a mi i dalje po špežu u ItAliju….

New Report

Close