City Connect dobiva novu predsjednicu uprave

Autor: Poslovni.hr , 25. ožujak 2020. u 12:38

Nadzorni odbor City Connect-a objavio je danas kako će Samanta Sofić od 1. svibnja 2020. postati nova predsjednica uprave.

Samanta je iskusna međunarodna liderica u industriji outsourcinga poslovnih procesa, kontaktnih centara i prodajnih operacija. Pridružuje se City Connectu iz A1 Slovenija.

Ivica Mađura, sadašnji predsjednik Uprave, odlazi u Nadzorni odbor te nastavlja sa podrškom daljnjeg rasta poslovanja s glavnim naglaskom na Sjevernoj Makedoniji gdje je City Connect, početkom ove godine, postao većinski dioničar. U ovogodišnjem planu City Connecta-a. otvaranje je dvije potpuno nove međunarodne lokacije, u cijelosti kao rezultat organskog rasta.

Ivica je vodio City Connect kroz snažnu fazu rasta, otvarajući međunarodna tržišta i gradeći istodobno lokacije na više mjesta, potpisavši dva nova ugovora sa vodećim globalnim klijentima, rekao je Marko Dagelić, predsjednik nadzornog odbora City Connect-a.

Sada moramo ispuniti svoja obećanja, našim zaposlenicima i klijentima. Snažni fokus je na izvrsnosti poslovanja i zadovoljstvu zaposlenika.

Sretan sam i ponosan što Samantu dočekujemo kao novu članicu obitelji City Connect-a. Energija koju posjeduje i način na koji radi sa ljudima, dosadašnji rezultati i iskustvo, čini je idealnim vođom nadogradnje izvrsnog rada Ivice i cijelog City Connect tima.

U našoj Upravisada su dame dominantne i to nije slučajno. Od 4 člana, 3 su dame. Očekujemo značajan porast operativne izvrsnosti, kroz smijeh je završio objavu Marko Dagelić.

City Connect bavi se outsourcing-om poslovnih procesa i tehnologije, prvenstveno kontaktnim centrima gdje većinu svog poslovanja bazira na svjetskim jezicima te ostvaruje većinu svog prihoda na inozemnim tržištima.

S obzirom su većinu procesa digitalizirali i već omogućavali model rada od kuće, među prvima su u Hrvatskoj bili spremni i krenuli raditi od kuće kako bi osigurali svojim zaposlenicima maksimalno moguće zdravstvene uvjete a klijentima neometan rad i kontinuitet vrhunske usluge. Na vrijeme smo prepoznali situaciju sa mogućim poteškoćama dobave robe poput računala, slušalica i uredskog namještaja te se pripremili i osigurali nesmetan rad.

Marko Dagelić pojašnjava: Kompanije koje će se bolje i bezbolnije nositi sa „korona krizom“ one su koje imaju zalihe novca odnosno nemaju kreditna zaduženja, u industrijama koje nemaju direktni kontakt s klijentima, one koje su digitalizirali svoje poslovanje odnosno jednostavno su preslikali procese i prilagodili ih „online“ modu te rade od kuće bez zastoja, kompanije koje rade B2B sa klijentima u industrijama koje u ovom trenutku ostvaruju rast poput dostave hrane i svježih namirnica na kućnu adresu, telekomunikacije, zdravstveno osiguranje i sl, one kompanije koje su promišljale sve opcije na vrijeme i bile proaktivne u određenim poslovnim aktivnostima.

City Connect je upravo takva kompanija.

Mi u ovom trenutku zapošljavamo i širimo naše poslovanje čak i izvan ovogodišnjih planova gdje smo planirali rast zapošljavanja od otprilike 300%. Pred useljenjem smo u novu zagrebačku poslovnicu gdje završavamo 1.700 m2 uredskog prostora te ćemo zaposliti otprilike 200 novih radnika do kraja godine.

Moramo ipak reći da City Connect ipak ne ovisi sam o sebi, ovisi i o mikro i makro okruženju, uz visoku svijest neizvjesnosti ekonomske budućnosti svih nas. Iz tog razloga iznimno je bitno da i dalje nastavimo raditi na sebi i za sebe, ali i za druge, prvenstveno misleći na zdravlje a onda i na nas u smislu održavanja i podizanja trenutnih poslovnih rezultata.

Svjesni smo naše društvene odgovornosti i obaveze te smo stavili naše resurse i znanja na raspolaganje Nacionalnom kriznom stožeru. Istovremeno pomažemo i na slovenskom tržištu u borbi protiv korone.

Komentirajte prvi

New Report

Close