Četiri su najčešća načina traženja posla, ali jedan od njih smatra se najefikasnijim

Autor: Poslovni.hr , 27. veljača 2016. u 10:07
FOTO: Thinkstock

Boston Consulting Group objavio je istraživanje o novim trendovima među tražiteljima posla, koje pokazuje, među ostalim, kako čak 55 posto tražitelja u potrazi za novim radnim mjestom prvo odlazi na specijalizirane web stranice s ponudama slobodnih radnih mjesta.

Nove tehnologije donose veću efikasnost kod pretraživanja poslova, ali i veću transparentnost tržišta rada. Nikada nije bilo jednostavnije naučiti nešto o poslovnim prilikama, te se predstaviti kao potencijalni kandidat. Početkom 2014. godine, istraživanje Boston Consulting grupe pokazalo je kako je gotovo 20 posto zaposlenih počelo raditi na novom radnom mjestu. Kako tehnologija napreduje, ova brojka bi se mogla značajno povećati.

Jedno od najopširnijih istraživanja ove vrste, stavlja u fokus kanale koje ljudi efektivno koriste u potrazi za poslom, koliko vremena potencijalni kandidati potroše na potragu, te stupanj zadovoljstva istim.

Mnogi kandidati natječu se na globalnom tržištu rada, no svaka individualna potraga za poslom je oblikovana lokalnim političkim i ekonomskim utjecajima. Navedeno istraživanje, koje je uključivalo i globalne i lokalne trendove, pokazalo je važnost interneta na tržištu rada, na koje bi svi uključeni u proces zapošljavanja trebali obratiti značajnu pozornost.

Internet, dakle, mijenja sve. Prije 30 ili 40 godina, oni koji su tražili posao bili su ograničeni isključivo na tiskane medije poput novina i časopisa, ili na privatna poznanstva. Novo stoljeće donijelo je sa sobom i nove izvore i alate pretrage.

Najčešći kanali pretrage, prema istraživanju BCG-a, su sljedeći:

Komercijalni kanali kao što su tiskovine (novine, časopisi, oglasnici), internet stranice s ponudom poslova, stalne i povremene agencije za zapošljavanje, te treninzi za zapošljavanje

Javni kanali kao što su državne službe za zapošljavanje, uključujući centre za informiranje i online servise

Preporuke – kao što su alumni mreže, prijatelji i rodbina

Direktni upiti kod poslodavaca (kao što su prijave preko stranice tvrtke, kontakta sa zaposlenicima, te walk-in upiti)

Unatoč raznovrsnosti izbora, 38 posto posloprimaca koristilo je samo jedan kanal, a 26 posto njih koristilo je tek dva. Istraživanje je pokazalo kako većina posloprimaca smatra internet najefikasnijim kanalom za pretragu poslova, njih čak 55 posto. Iako, drugačiji kanali privlače drugačije posloprimce. Prosječni posloprimci koji koriste internetske kanale su mlađi i obrazovanijih od onih koji koriste klasične kanale. Ispitanici u istraživanju naveli su i kako im Internet pruža veću i širu ponudu poslova od ostalih kanala.

Sve detalje istraživanja možete pročitati ovdje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close