Bruno Bahunek od 15. siječnja 2013. godine novi je direktor klijenata Madison Consultinga, priopćeno je iz te agencije. U MC Bruno dolazi s pozicije direktora marketinga Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu, gdje je, među ostalim, bio zadužen za razvoj i implementaciju komunikacijskih i marketinških strategija.
Bruno je diplomirao na Akademiji dramskih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, a studirao je i na Visokoj školi za primjenjenu umjetnost u Beču. Dodatnu edukaciju stjecao je tijekom godina na brojnim domaćim i međunarodnim institucijama, među ostalim i Henley Management College, UK (u okviru MBA programa). Sudjelovao je u nizu stručnih seminara s temom Marketinga i PR-a u organizaciji Heritage365 i MuseumsEtc u Londonu te International Arts Management Association u Genovi, Londonu i Beču. Producirao je, režirao i snimio brojne filmove i video radove. U ulozi producenta organizirao je brojne velike komercijalne i umjetničke projekte i evente, među kojima se posebno ističe godišnji natječaj za suvremenu umjetnost i izložbu THTnagrada@msu.hr, kojoj je i idejni začetnik. Projekt traje šest godina, a prepoznat je kao najrelevantniji godišnji prikaz i pokretač aktualne produkcije suvremene hrvatske umjetnosti. Dosadašnju karijeru Bruno Bahunek obilježio je aktivnim promicanjem hrvatske kulture i umjetnosti.
„Širina i raznolikost portfelja klijenata, aktivnosti i iskustvo ključnih ljudi Madison Consultinga idealan su poligon za kvalitetnu provedbu i najambicioznijih projekata. Sretan sam što postajem dijelom ovog tima“, izjavio je Bruno Bahunek, direktor klijenata Madison Consultinga.
„Od Brune očekujemo novi poticaj razvoju kreativnih potencijala Madisona, time i novu dodanu vrijednost za naše klijente. Dolazak gospodina Bahuneka novi je iskorak MC ka tržištu i njegovim potrebama, s njime postajemo konkurentniji u izazovima tržišne utakmice“, dodao je Mladen Hrgarek, glavni direktor Madison Consultinga.
Madison Consulting tvrtka je za strateško savjetovanje i implementaciju odnosa s javnošću osnovana 1999. godine. Madison je specijaliziran za strateško savjetovanje i implementaciju odnosa s javnošću, komuniciranje u krizi i tijekom promjena, kreiranje kampanja i događanja, financijsko savjetovanje i odnose s investitorima, edukaciju i online komuniciranje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu