Bojan Tolić imenovan direktorom prodaje Magdis grupe

Autor: Objava za medije , 11. siječanj 2021. u 14:35
FOTO: Press

S dvadeset godina iskustva u distribuciji i upravljanju prodajom premium kozmetičkih proizvoda, Bojan Tolić preuzima poziciju direktora prodaje Magdis grupe, vodećeg regionalnog proizvođača kozmetike.

Magdis grupa, najveći regionalni proizvođač kozmetike, imenovala je početkom 2021. godine Bojana Tolića na mjesto direktora prodaje.

Dvadeset godina radnog iskustva u distribuciji FMCG proizvoda u sklopu AWT Internationala te Stanića, kao i u upravljanju prodajom kozmetičkih brendova iz portfelja L’Oreal Paris na hrvatskom i slovenskom tržištu, izdvaja Tolića kao vrhunskog stručnjaka koji svojim iskustvom, ali i uvidom u tržišna kretanja i trendove, ima za cilj razviti prodajne strategije za bogati portfelj Magdisovih brendova, primjenjive na hrvatskom, ali i izvoznim tržištima. Povrh toga, Tolić će upravljati i prodajom kozmetike privatnih robnih marki koje Magdis grupa proizvodi za niz renomiranih stranih kupaca od Italije do Saudijske Arabije i Kine.

«Izuzetno sam sretan što sam postao dio Magdis tima te se iskreno nadam da ću svojim iskustvom doprinijeti rastu i razvoju Grupe. Veselim se suradnji sa sjajnim kolegama, timom stručnjaka koji svakodnevno brinu o jedanaest cijenjenih kozmetičkih brendova uz koje su odrasle generacije zadovoljnih kupaca, poput Melema, Ralona, Rosala i Plidente, ali i o brendovima koji su utjecali na promjenu trendova na kozmetičkom tržištu, poput Biobaze. Vjerujem da će, na obostrano zadovoljstvo, suradnja biti više nego uspješna» izjavio je ovom prilikom Tolić.

Magdis grupa trenutno zapošljava 150 ljudi, a u svom portfelju ima jedanaest kozmetičkih brendova, poput Asepsolete, Biobaze, Melema, Ralona, Rosala, Plidente i drugih, dostupnih kako na hrvatskom tako i na tržištima regije – od Slovenije do Mađarske, Slovačke, Poljske. Magdis grupa ujedno raspolaže velikim proizvodim potencijalom u segmentu privatnih robnih marki koje se izvoze kupcima iz cijelog svijeta. Cilj grupacije je povećati izvozni potencijal te otvoriti nova tržišta za svoje premium brendove, kao i pronaći nove partnere u segmentu proizvodnje privatnih robnih marki.

Komentirajte prvi

New Report

Close