Atlantic grupa je u srijedu izvijestila kako će početkom ožujka novi čelni čovjek Štarka, čije je sjedište u Beogradu, biti Marko Njavro, koji dolazi iz Molson Coorsa, a nova šefica distribucije u Hrvatskoj Slađana Bastašić, iz Coca Cole.
Posljednje dvije godine Atlantic je dezinvestirao manje i non-core segmente poslovanja te nastavlja s jačanjem i širenjem core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića, navodi se u priopćenju.
Tako od početka ožujka kao menadžerska pojačanja dolaze Marko Njavro iz Molson Coorsa i Slađana Bastašić iz Coca Cole.
Njavro u sustav Atlantic grupe dolazi s mjesta regionalnog predsjednika u tvrtki Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH (u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara), s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura. Njavro ima 18 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Na poziciji glavnog direktora strateškog poslovnog područja slatko i slano kreće s liderskih pozicija u konditorskoj industriji na tržištu Srbije te regionalnog lidera u kategoriji snacka, s ozbiljnim ambicijama za jačanje pozicija u regiji te širenje na nova tržišta, navodi se u priopćenju.
Na mjesto glavne direktorice strateškog distribucijskog područja Hrvatska dolazi Slađana Bastašić, koja se menadžerskom timu Atlantic grupe pridružuje s pozicije direktora za komercijalnu izvrsnost u kompaniji Coca Cola HBC. Bastašić ima više od deset godina menadžerskog iskustva u području prodaje u Coca Coli, a radila je i u agenciji za istraživanje tržišta GfK.
Iz Atlantica ističu kako dosadašnji glavni direktor strateškog distribucijskog područja Hrvatska Slaven Romac preuzima poziciju glavnog direktora strateškog poslovnog područja pića, s brendovima Cedevita, Cockta i Kala.
Dosadašnji glavni direktori strateškog poslovnog područja pića te slatko i slano Zvonimir Brekalo i Matjaž Vodopivec preuzimaju nove strateške pozicije koje ciljaju na značajan novi rast, ističu iz Atlantica.
Tako Brekalo preuzima poziciju starijeg izvršnog direktora za privatne robne marke, a glavni će mu cilj na novoj funkciji biti prodaja privatnih robnih marki za maloprodajne i hotelske lance koristeći slobodne proizvodne kapacitete u sustavu Atlantic grupe.
Vodopivec preuzima poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definirano kao prioritetno tržište za rast, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distribucijskih kapaciteta za Argetu, navodi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu