Anita Boltužić Kučić nova je potpredsjednica komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu

Autor: Poslovni.hr , 09. ožujak 2015. u 10:54
Arhivska fotografija: Ivica Galović / Pixsell

Anita Boltužić Kučić, članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare, imenovana je na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu.

Anita Boltužić Kučić, članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare, imenovana je na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu (Vice President Commercial Molson Coors Europe). Na novu je funkciju došla s pozicije direktorice svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima (MCE Brand Excellence Director) te će kao potpredsjednica Komercijalnog sektora odgovarati direktno predsjedniku uprave Molson Coorsa za Europu. 

U povodu novog imenovanja, Anita Boltužić Kučić je istaknula: „Velika mi je čast preuzeti novu funkciju podpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu. Bit će mi veliko zadovoljstvo i profesionalni izazov preuzeti odgovornost za kontinuirano unaprjeđenje komercijalne strategije kao i provođenje praksi izvrsnosti u komercijalnom poslovanju kako bi Molson Coors brendovi postali prvi izbor potrošača i kupaca na europskim tržištima“:

Tako će na novoj poziciji Anita Boltužić Kučić usko surađivati s Globalnim timom za potrošače i kupce Molson Coorsa s ciljem uspješnog implementiranja programa izvrsnosti na europskim tržištima jedne od vodećih pivarskih industrija u svijetu. Zajedno s generalnim i izvršnim direktorima ostalih europskih zemalja bit će odgovorna za dugoročan razvoj vizije i strategije cjelokupnog portfelja Molson Coorsovih brendova što je u skladu s razvojnom strategijom na globalnoj razini. Uz navedena zaduženja, na novoj će funkciji voditi brigu i o cjelokupnoj marketinškoj zajednici vodeći se najboljim primjerima iz MCE okruženja te će pritom usko surađivati s marketinškim direktorima svih zemalja u kojima kompanija posluje. Također će biti odgovorna za razvoj strategije inovacija Molson Coorsa na europskom tržištu u skladu s brendovima kompanije na globalnoj razini.

Komentirajte prvi

New Report

Close