Almir Okanović imenovan je glavnim kreativnim direktorom marketinške agencije BBDO Zagreb.
Almirovo imenovanje dolazi na valu niza uspješnih kampanja i priznanja koje je BBDO osvojio u posljednje dvije godine: na globalnim natječajima osvojeni su projekti kampanja za brend Staropramen (2015.) i za Hrvatsku turističku zajednicu (2014. i 2015.), na regionalnom natječaju projekt kampanje za Beck's (2014. i 2015.), a na najprestižnijem hrvatskom strukovnom natjecanju Dani komunikacija nagrada IdejaX u kategoriji pića (2014.) i Grand PRix (2011.).
Almir je zadužen i za kreativno vodstvo vrlo uspješnih kampanja za Ožujsko pivo, kao što su kampanja za Svjetsko prvenstvo u nogometu i kampanja Hrvatski naglasci (Bednja, Čabar i Komiža), koja se upravo emitira na hrvatskim televizijskim postajama.
Osim rada na pivarskim brendovima, Almir Okanović potpisuje i kampanje za druge klijente BBDO-a, kao što su Podravka, Dukat, Privredna banka Zagreb, Intesa San Paolo Card, American Express, INA, Hrvatski autoklub, Hrvatska pošta, Ministarstvo unutarnjih poslova.
Almir ima desetogodišnje iskustvo u marketinškim komunikacijama. Svoju karijeru započeo je u agenciji Grey Worldwide, a od 2006. radi u BBDO-u, gdje je od 2010.-2015. obnašao dužnost kreativnog direktora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu