Božićne poklone ispod bora mnogi će kupiti iz kafića ili dnevnog boravka, ali ne i u klasičnoj trgovini. Od onih koji se u Europi služe internetom, polovica kupuje online, a u Hrvatskoj ih je 27 %.
Iskustva domaćih potrošača su raznolika. Neki su imali loša iskustva sa stvarima koje su došle jer nisu bile ni približne onima sa slika, a nekima su uplaćeni novac vratili.
Savjetuje se da se provjeri od koga se kupuje te da se pogleda ima li komentara drugih kupaca. Važno je znati da se roba može vratiti trgovcu te za istu tražiti povrat novaca, piše Zimo.
Proizvode koje korisnici kupuju preko interneta, mogu vratiti u roku od 14 dana bez ikakvih objašnjavanja. Ako su proizvodi ispravni, onda oni snose trošak povrata, objasnio je Tomislav Lončar iz Udruge za zaštitu potrošača.
Među Hrvatima sve je popularnija kombinacija internetske i klasične trgovine. Na primjer, naruče stvar preko interneta te odu u prodavaonicu po nju i obratno.
S provjerenim stranicama i trgovcima, to je lako. No, prijevara je sve više pa problematičnih stranica na kojima stvari izgledaju nemoguće s velikim popustima.
No što je sa sigurnosti? Plaćajte, tvrde stručnjaci, posebnom karticom.
Alen Delić, stručnjak za internetsku sigurnost, dao je savjet kako sigurno kupovati: Može biti vezana na tekući račun, ali da je posebna kartica koju onda koristimo samo za online kupnju ili da se radi o aplikaciji s kojom moramo dodatno autorizirati transakciju ili više elemenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu