Zainteresirani ste za pokretanje franšize? U tom slučaju jedna od važnijih stvari je pratiti potrošačke trendove i koncentrirati se na one usluge i proizvode koji imaju najviše potencijala postati dobar ulagački pothvat. Portal The Street donosi pet franšiznih sektora koji bi mogli biti pun pogodak u 2013. godini.
Frizerski saloni
'Frizeraji' su uvijek posebno dobar izbor zbog same činjenice da ljudi uvijek trebaju frizure i šišanje. I dok će se u vremenu krize velik broj ljudi odreći ručkova u restoranima i sličnih luksuznijih izdataka, teško da će moći izbjeći odlazak u frizerski salon. A kako se kriza još uvijek osjeća u gotovo svakom kutku svijeta, potrošači će tražiti brzu i kvalitetnu uslugu po pristupačnoj cijeni. Prednost salona kao fransiže je pritom što postoji veliki potencijal širenja na nove lokacije.
Restorani brze posluge
U SAD-u su u posljednje vrijeme popularni restorani s brzom poslugom, koji su svojevrsna 'premium' verzija popularnih lanaca kao što su McDonald's i Burger King.. Međunarodna franšizna udruga IFA očekuje kako će broj takvih restorana rasti 1,7 posto u 2013., a upravitelji sve više eksperimentiraju s ponudom drugih brendova te internacionalnom kuhinjom. Također, većina takvih restorana omogućuje kreiranje vlastitih menija, što ih čini vrlo privlačnim potrošačima sa zdravim prehrambenim navikama.
Business coaching i privremeno zapošljavanje
Ovaj sektor pogotovo raste u vrijeme krize kada je nezaposlenost visoka, a kompanije se ustručavaju zapošljavati na puno radno vrijeme. U takvom okruženju tvrtke će često tražiti usluge specijaliziranih agencija za zapošljavanje, pogotovo onih za privremeno zapošljavanje. Povezana djelatnost je pritom business coaching, odnosno usluge poslovnoga treninga i savjetovanja, gdje možete postati uspješni ako osigurate dobru reputaciju i solidnu bazu klijenata. Jedna od glavnih prednosti business coachinga je pritom što ne zahtijeva velika ulaganja pri pokretanju.
Fitness centri
Ovdje nema previše mudrosti. Sve je više ljudi koji želi biti zdravi i u formi, a kao i slučaju restorana klijenti traže kvalitetnu uslugu i pristupačnu cijenu. Fitness franšize dolaze u raznim oblicima i veličinama, a mogu se specijalizirati za specifične demografske i dobne skupine. U SAD-u su tako u posljednje vrijeme popularne "sportske franšize" koje ciljaju na djecu i mlade.
Nekretnine
Nekretninski sektor, barem onaj u SAD-u, oporavlja se i analitičari tvrde kako se nalazi u poziciji za rast. Prema prognozama IFA-e, broj franšiza vezanih uz nekretninski sektor mogao bi rasti 1,6 posto u 2013. godini. Drugim riječima, ljudi ponovno kupuju kuće i tu leži velika prilika za agente za nekretnine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu