Zbog njih možete na liječnički pregled bez telefonskog poziva

Autor: Tomislav Hrastovčak , 29. listopad 2013. u 13:00
Iza cijelog projekta stoji tim koji se sastoji od tri člana - Tvrtko Kračun trenutno odrađuje prodaju, Dennis Puzak programiranje, a Goran Mijalčić dizajn.

Appoitments Labs platforma je koja se sastoji od više međusobno povezanih proizvoda, a odnosi se na rezerviranje termina putem interneta.

Appoitments Labs platforma je koja se sastoji od više međusobno povezanih proizvoda, a odnosi se na rezerviranje termina putem interneta. Namijenjena je svima onima koji žele rezervirati termin u frizerskom salonu ili naručiti se za pregled u poliklinici brzo, jednostavno i bez potrebe za telefonskim pozivom. Iza cijelog projekta stoji tim koji se sastoji od tri člana – Tvrtko Kračun trenutno odrađuje prodaju, Dennis Puzak programiranje, a Goran Mijalčić dizajn. Kračun nam je rekao nešto više o dvije platforme nastale unutar Appointments Labsa –   Deal Scheduleru i Appointment Scheduleru.

"Nepunih godinu dana radimo na razvoju proizvoda i do sada smo lansirali Deal Scheduler – dio platforme namijenjen stranicama za grupnu kupovinu i uslužnim djelatnostima koji omogućava krajnjem korisniku da izvrši rezervaciju željenog termina putem interneta. Želimo eliminirati telefonske pozive, omogućiti online rezerviranje tj. automatizirati cijeli proces", priča nam Tvrtko Kračun.

Appointment Scheduler  pak uslužnim djelatnostima daje moć automatiziranih online rezervacija i upravljanje odnosa sa klijentima kroz sučelje koje je prilagođeno korisniku i lako za korištenje. "Kozmetički i frizerski saloni, poliklinike i druge uslužne djelatnosti  mogu ubaciti naš gumb za rezervacije bilo gdje na webu, npr. na svoju internet stranicu ili Facebook stranicu. Ako nemaju ni jedno od toga, mogu otvoriti profil na našoj platformi gdje će klijenti moći rezervirati termin. Kupac više ne mora zvati telefonom već samo mora kliknuti na naš gumb nakon čega vidi slobodne termine i popis usluga. To može raditi 0-24.", pojašnjava Kračun.

Proizvod nije fokusiran samo na hrvatsko tržište već na cijeli svijet, kažu nam iz tvrtke. U svijetu ionako ima nekoliko milijuna biznisa kao što su frizerski i masažni saloni, stomatolozi, pravnici, vulkanizeri i slično. 

"Postoje slični servisi na američkom tržištu kao što su Schedulicity, Appointy i sl. Njihovi nedostaci su poslovni modeli koji se fokusiraju na ograničavanje broja rezervacija. Također, mi imamo dosta bolje korisničko iskustvo, kod nas je sve jednostavnije, lakše za korištenje i dobiva se u manje koraka", ističe Kračun, dodavši kako su Deal Scheduler izbacili prije mjesec dana i kako su već pronašli jake partnere u regiji.

Appointment Scheduler, stand alone verzija platforme je pak u finalnim fazama razvoja, a razgovaraju i sa prvim partnerima koji bi im pomogli oko prodaje – telekomima. "Prikupili smo prvih nekoliko korisnika koji već sada žele kupiti i koristiti ovaj proizvod. Imamo već ideje za još neke proizvode na platformi koje ćemo kasnije realizirati", kaže Tvrtko Kračun.

"Smatramo da nam je najveći uspjeh do sada što smo uspješno lansirali prvi proizvod te što smo prikupili prve kupce. Također, kada je riječ o Deal Scheduleru i Appointment Scheduleru, već sada dobivamo izrazito pozitivne kritike od budućih kupaca. To nam je potvrda da zaista postoji potreba za istim te da ćemo mnogima olakšati svakodnevno poslovanje", dodaje.

Proizvod namijenjen svima koji koriste rezervacije

Govoreći detaljnije o 'ciljanoj publici' Kračun kaže kako je Appointment Labs namijenjen zapravo svima koji koriste rezervacije – krajnjim korisnicima koji više ne žele zvati kako bi se naručili na frizuru, masažu i sl. Ciljani klijenti su pritom uslužne djelatnosti koje žele automatizirati rezervacije kako se više ne bi prekidalo vršenje usluge zbog javljanja na poziv i ručnog zaprimanja rezervacije, te stranice za grupnu kupovinu koje žele korisnicima omogućiti instant rezerviranje nakon kupnje usluge na akciji.

Kračun nam je otkrio i svoj recept za one koji žele pokrenuti biznis. "Najbitnije od svega je imati volje i želje za realizacijom ideje te naravno biti konzistentan. Ako je ikako moguće, treba izaći iz rutine i baviti se onime što volite i što vas ispunjava",  zaključuje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close