Zagrebački startup SnapTap povezat će Facebook i Red Bull Air Race u Rovinju

Autor: Bernard Ivezić , 26. svibanj 2015. u 22:00
Berislav Marszalek, osnivač i direktor startupa/Željko Lukunić/PIXSELL

U perspektivni novi startup 450.000 kuna uložili su Zip Accelerator1, investitor Mihovil Barančić te država kroz bespovratnu potporu.

SnapTap, novi startup Berislava Marszaleka, osnivača brzorastućeg internetskog servisa za prodaju karata Entria, šest mjeseci od pokretanja već ima podužu listu čekanja.

Marszaleka smo "ulovili" za razgovor u pauzi između varenja novog kioska koji će biti dio sustava za angažiranje kupaca Red Bulla na istoimenoj zračnoj utrci Red Bull Air Race koja će se za vikend održati u Rovinju. Marszalek, koji je prošli tjedan u blagajnu spremio 150.000 kuna sjemenske investicije, koju je napravio fond Zip Accelerator1, još toliki iznos državne potpore za tu investiciju, te dodatnih 150 tisuća od poslovnog anđela Mihovila Barančića, kaže da su imali nešto drukčiji plan.

 

500tisuća

kuna iznosio je prihod Entria u 2014. godini

"Inicijalno smo krenuli u razvoj RFID sustava, koji preko takozvane pametne narukvice pojednostavljuje ulaz na koncerte i omogućuje jednostavnu i brzu naplatu sadržaja na njima, ali tržište je oduševila ideja o povezivanju događaja s društvenim mrežama tako da smo odučili razvoj podijeliti u dvije faze", kaže Marszalek. U prvoj fazi SnapTap je razvio sustav koji preko interaktivnih kioska šalje fotografije sudionika na Facebook i druge društvene mreže. Na taj se način u Hrvatskoj početkom godine promoviralo jedno alpsko skijalište, više proizvođača alkoholnih pića, a navodi da je sustav zakupljen čak i za jedno vjenčanje u Zagrebu. "Brendovi traže dublju povezanost s kupcima, nisu im više dovoljni reklamni panoi, već žele biti prisutni na Facebook zidovima svojih potencijalnih kupaca i to je ono što smo im omogućili", kaže Marszalek.

Dodaje da su paralelno razvili sustav za kontrolu pristupa i sustav naplate integriran s pametnim narukvicama koji žele početi testirati od jeseni. "Nekoliko festivala u Hrvatskoj, a dobili smo i neke upite iz inozemstva, zainteresirani su za taj sustav i žele ga već ovog ljeta koristiti, ali mislim da ćemo ići postupno i sa cjelovitim rješenjem izaći iduće godine", kaže Marszalek. Navodi da nema potrebe žuriti. Pojašnjava da je to naučio s Entriom, koji je lani dosegnuo pola milijuna kuna prometa a ove godine pozitivnu nulu. "Entrio je na tržištu tri godine i ide u odličnom smjeru, ali iako je inicijalno zamišljen kao globalni projekt kasnije smo naučili da u prodaji karata postoji niz skrivenih barijera od države do države pa tek sad idem u međunarodno širenje", kaže Marszalek.

U određenom omjeru Entrio već je međunarodno prisutan. Navodi da prodaju karte novosadski Exit, najveći glazbeni događaj u jugoistočnoj Europi. U Hrvatskoj to rade za niz koncerata i festivala od Gardena do Dimensionsa. "Mislim da smo po uvjetima vrlo konkurentni, ali glavna nam je prednost što smo našu uslugu prilagodili organizatorima, odnosno povezali smo je s društvenim mrežama i pružili niz analitičkih mogućnosti", kaže Marszalek.

Iako je SnapTap po mogućnostima logičan nastavak razvoja Entria, Marszalek, koji je ujedno većinski vlasnik tog startupa, navodi da je u dogovoru s investitorima odlučio za ovaj projekt pokrenuti zasebnu tvrtku. Mihovil Barančić, direktor Zip Accelerator1 i jedan od ulagača u SnapTap kaže da mu je odluci o investiranju u ovaj projekt znatno pomoglo to što je startup uspješno završio inkubacijski program u Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva.

"Iskazali su veliki napredak u razradi tehnološke platforme, razradi poslovnog modela i njegovim modifikacijama tijekom ZIP programa, imaju vrlo jak tim koji vodi projekt, a do kraja programa su imali razvijeni prototip i čak i prve kupce za njega dok još nije bio niti do kraja uobličeni proizvod", pojašnjava Barančić. Navodi da za SnapTapom već postoji interes iz inozemstva, jer korištenjem pametnih narukvica promet na festivalima može utrostručiti. Glavni izazov, navodi Barančić, po svemu će sudeći biti rebrending. "Berislav me u siječnju nazvao i rekao da je otkrio američku tvrtku koja je uzela sličan naziv tako da je izvjesno da ćemo uskoro morati napraviti rebrending", zaključuje Barančić.

Komentirajte prvi

New Report

Close