Zagreb dobio prvi restoran posvećen štruklima

Autor: Darko Bičak , 17. travanj 2014. u 22:00
Štrukli su jedini pravi autohtoni zagrebački prehrambeni proizvod

Pokretači projekta braća Igor i Sven Mladinović te njihov prijatelj Alen Markulin kažu da više od 70% njihovih gostiju čine turisti.

Zagreb je proteklog tjedna dobio svoj prvi konceptualni restoran posvećen štruklima – La Štruk.

Radi se o zanimljivom projektu braće Igora i Svena Mladinovića te njihovog prijatelja Alena Markulina koji su odlučili turistički eksponirati poznatu slasticu Zagreba i okolice. "Ideja o restoranu je bila aktualna već neko vrijeme. Zagreb postaje sve značajnija turistička destinacija i smatram da su investicije u ovaj sektor najisplativije. Zašto štrukli? Procijenili smo da su štrukli jedini pravi autohtoni zagrebački prehrambeni proizvod. Kako on nije dovoljno eksponiram, očekujem da se na tom planu može još puno napraviti", pojašnjava Igor Mladinović.

On je voditelj projekta, no kako je Igor ipak primarno zaposlen kao kreativni direktor u jednoj velikoj domaćoj marketinškoj agenciji, većinu posla na terenu obavljaju Sven i Alen. "Iako sam po obrazovanju inženjer, a radim kao kreativac u marketingu, kuhanje mi je uvijek bio hobi. Tako smo došli i do recepta za štrukle La Štruk. No, jasno je da u restoranu ne kuham ja nego profesionalna kuharica", kaže Igor. Za sada su u ponudi štrukli sa sirom, tartufima te na bazi voća, a u planu su i još mnogi drugi okusi. Restoran je primarno namijenjen turistima, ali i Zagrepčanima koji vole dobre štrukle. Mladinović naglašava da im već prvih dana rada više od 70 posto gostiju već sada čine turisti.

"Iako turisti u principu nisu bogati ljudi, uvijek imaju nešto novca koji ne žale potrošiti na autohtone stvari u gradu u koji dođu, a što u Zagrebu štrukli svakako jesu. Iako za sada još ne postoje konkretni planovi za daljniji razvoj poslovanja, Mladinović je siguran da će vrlo brzo potražnja prerasti njihovu ponudu u malom prostoru u Skalinskoj ulici u centru grada te je realno očekivati da pronađu veći prostor. Ako će potražnja to diktirati, izvjesno je da će djelovati i u dva restorana u centru Zagreba. O osvajanju jadranske obale za sada ne razmišlja jer smatra da se radi o gastronomskoj ponudi koja je, prije svega, karakteristična za hrvatsku metropolu. "Širenje poslovanja putem franšize je za sada još nešto daleko o čemu ne razmišljamo – poslujemo tek tjedan dana. No, ako se ukaže potreba, spremni smo na to", navodi Igor Mladinović.

Komentirajte prvi

New Report

Close