Veliki uspjeh domaćeg brenda: Na police velikog trgovačkog lanca stiže čak 8000 njihovih proizvoda

Autor: Poslovni.hr , 22. studeni 2021. u 10:10
FOTO: Press

Riječ je o prirodnoj kozmetici na bazi domaćeg magarećeg mlijeka koja je dermatološki testirana i pogodna za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.

Brankica Borović nije ni sanjala da će njezin brend prirodne kozmetike Viktoria pronaći svoje mjesto na policama velikog trgovačkog lanca, što je postigla sudjelovanjem u društveno odgovornom projektu “Startaj Hrvatska”. SPAR je od nje naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom, što je za ovu malu proizvodnju izniman uspjeh.

Riječ je o prirodnoj kozmetici na bazi domaćeg magarećeg mlijeka koja je dermatološki testirana i pogodna za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije. Viktoria krema za lice citrusnog je mirisa pomiješanog s cvijećem smilja i nježne, glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje s nježnim mirisom gardenije i šumskog voća regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom, a može se koristiti i za pranje kose. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje govori poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupanjem u njemu.

Među posebnostima Viktoria proizvodnje je kreiranje kozmetičkih preparata unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. U njihovoj proizvodnji ključna je sljedivost kao važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda za zdravlje i okoliš.

Komentirajte prvi

New Report

Close