Brankica Borović nije ni sanjala da će njezin brend prirodne kozmetike Viktoria pronaći svoje mjesto na policama velikog trgovačkog lanca, što je postigla sudjelovanjem u društveno odgovornom projektu “Startaj Hrvatska”. SPAR je od nje naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom, što je za ovu malu proizvodnju izniman uspjeh.
Riječ je o prirodnoj kozmetici na bazi domaćeg magarećeg mlijeka koja je dermatološki testirana i pogodna za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije. Viktoria krema za lice citrusnog je mirisa pomiješanog s cvijećem smilja i nježne, glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje s nježnim mirisom gardenije i šumskog voća regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom, a može se koristiti i za pranje kose. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje govori poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupanjem u njemu.
Među posebnostima Viktoria proizvodnje je kreiranje kozmetičkih preparata unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. U njihovoj proizvodnji ključna je sljedivost kao važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda za zdravlje i okoliš.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu