Već u rujnu planiraju pilot projekt u Abrakadabri, Todorić investirao 100.000 kuna

Autor: Bernard Ivezić , 25. srpanj 2016. u 12:08
Alexander Štrbac, direktor Budgeteera (desno) s kolegama /Marko Lukunić/PIXSELL

Najveća hrvatska kompanija upravo provodi prvi projekt otvorenih inovacija s hrvatskim startupima.

Agrokor će biti prvi korisnik novog hrvatskog startupa Budgeteera. Upravo stoga što nije uobičajeno da velike kompanije za svoje dobavljače uzmu startupe, suosnivač Budgeteera Alexander Štrbac kaže da mu je ta prva referenca čak i vrednija od činjenice da je Torodićev koncern u njega investirao 100 tisuća kuna.

Prošli akcelerator
"Triput smo 'pitchali' u Agrokoru gdje nas je slušao menadžer koji im vodi digitalni marketing. Sada su nam otvorena vrata da naš alat počnu koristiti Abrakadabra, Konzum, Tisak te sam Agrokor, a očekujem da će prvi pilot krenuti najkasnije u rujnu", kaže Štrbac. Budgeteer je online usluga koja pojednostavljuje rad sa marketinškim budžetima na Googleu, Facebooku, Twitteru i Doubleclicku, a ovu je priliku dobio zahvaljujući prolasku kroz Agrokorov akcelerator, koji je koncern početkom godine organizirao u suradnji sa Zagrebačkim inkubatorom poduzetništva.

Prethodno se ovaj startup natjecao u Beogradu u polufinalu i zatim u Zagrebu u finalu regionalnog natjecanja "Pioneers of the Balkans". Štrbac pojašnjava da je na ideju da pokrene Budgeteer došao iz frustracije što se sve pa i najveće online kampanje na Googleu i Facebooku na kraju lome, zrabajaju i analiziraju u Excelu. Dodaje da pri tome može doći do grešaka u spajanju podataka, a k tome Excel ima svojih ograničenja. "To osjetite kad radite s  tablicama od 30MB i pređete 1,047 milijunti red odnosno 'zadnji red'", kaže Štrbac.

Podređeni zajam
Navodi da Budgeteer omogućuje da jednom kreirate propozicije budžeta i zatim ga jednostavno unosite u Google, Facebook, Twitter i Doubleclick. Podaci se zatim mogu jednostavno izvlačiti i analizirati po potrebi i to online, iz Budgeteera. Štrbac navodi da Agrokor zasad nije njihov vlasnik već im je dao takozvani podređeni zajam (covertable loan). "Zato smo osnovali novu tvrtku Joystick, unijeli nekoliko točaka u društveni ugovor i Agrokor može u idućih nekoliko godina investiciju pretvoriti u manji postotak vlasništva", zaključuje Štrbac.

Komentari (1)
Pogledajte sve

KUPUJEM ABRA – R – A

New Report

Close