Uz Cloxice modernoj poslovnoj ženi sat nije potreban

Autor: Marta Duić , 08. kolovoz 2015. u 08:00
Brend Clox zaposlenim ženama nudi jedinstvene balerinke, sandale i salonke

Brend Clox odgovor je za žene koje vole eleganciju i točnost u poslovnim obvezama.

Iza brenda Clox koji je na tržištu već tri godine stoji Mia Marić, dizajnerica i vlasnica. Njene salonke, balerinke i sandale kao ukras na sebi imaju satove koji se mogu skinuti s cipela i nositi na bezbroj načina – kao ručni sat, ukras ili gumica za kosu.

Cloxice nastaju u suradnji s obiteljskom tvornicom iz Duge Rese ROOSVAI, a od ove godine surađuju i s talijanskom tvornicom specijaliziranom za izradu salonki. "Clox je brend koji preispituje vrijeme i stalno se s njim utrkuje. Satovi umjesto kazaljki imaju ženske noge, koje iz dana u dan trče u krug kao i svaka mlada zaposlena žena koja trči u krug za svojim obvezama, pokušavajući osvojiti pet minuta više za sebe, za svoj posao, za svoj hobi ili obitelj. Ideja Cloxica je proizašla iz ironije koraka i vremena, one govore o užurbanom tempu života i o tome koliko vrijeme danas znači", pojasnila je početnu ideju Mia Marić.

Marić kaže da su Cloxice od početka bile dio njene mašte koja se uz pomoć tvornice za izradu cipela pretvorila u stvarnost. Po cijenama od 750 do 2900 kuna, ovisno o modelu i kolekciji, Cloxice se mogu nabaviti u Zagrebu, Dubrovniku, Poreču, Korčuli i Puli te Clox web shopu, preko kojeg su otputovale u brojne gradove Europe, a i izvan kontinenta. Kako kaže Marić, Cloxice se iz kolekcije u kolekciju proizvode u sve većim serijama, ali one su još uvijek jako male tako su od 100 pari cipela po kolekciji stigli do 250 pari po kolekciji.

"Clox je jedinstven jer je poznat kao prvi brend salonki s funkcionalnim satom. Budući da je ideja cipele sa satom zaštićena, nadamo se da ćemo ostati i jedini. U skladu s rastom brenda, Cloxice su sve traženije i u Hrvatskoj i izvan nje, a najviše nas veseli činjenica da neke naše klijentice imaju već i po četiri do pet pari Cloxica", poručila je Marić.

Njeni planovi za blisku budućnost uključuju posvećivanje stopostonog vremena samo Cloxu kako bi ga sa strane brendinga podigla na još višu razinu. "Također radim na novoj kolekciji koja ovoga puta neće biti kolekcija cipela već kolekcija Clox torbica. Planovi za dalju budućnost su izgraditi od Cloxa prepoznatljivi brend asesoara koji će se proizvoditi u malim serijama i prodavati putem svojih prodavaonica u nekoliko gradova svijeta", zaključila je Marić.

Komentirajte prvi

New Report

Close