Da je moguće i u Hrvatskoj biti uspješan te poslovati s velikim međunarodnim klijentima, dokazuje primjer iz Rovinja. Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc s kreativnim direktorom Anselmom Tumpićem ostvario je suradnju s multinacionalnom kompanijom Groupe Bel sa sjedištem u Francuskoj, jednim od najvećih proizvođača sira u Europi. Osnovana još 1865. godine, tvrtka danas ima podružnice u 33 zemlje u kojima zapošljava 12 tisuća ljudi, a proizvodi im se prodaju diljem svijeta, pa i u Hrvatskoj. Prvi brend stvorili su još 1921. za topljeni sir “La vache qui rit” (Nasmijana krava), koji se prodaje i danas, a potom i niz drugih marki među kojima su Babybel, Leerdamer i Boursin.
Groupe Bel je posvećen i umjetnosti, pa 2010. stvara laboratorij Lab'Bel kojim pod vodstvom Laurenta Fieveta i Silvije Guerre podržava likovne umjetnike, otkupom radova i organizacijom izložbi. Jedan od projekata Lab'Bela je i pozivanje umjetnika da oslikaju posebno izdanje spomenutog topljenog sira “La vache qui rit”. Prošle je godine odabran poznati suvremeni umjetnik Wim Delvoye, a cijeli posao vizualnih komunikacija za promociju ovog izdanja odradio je studio Tumpić/Prenc. Osim toga, studio je izradio i katalog za izložbu kojom je Bel otkrio godinama otkupljivana umjetnička djela. Upravo to ciljano razotkrivanje bilo je i ideja za zahtjevnu izvedbu kataloga. Naslovnica i pojedine stranice uže su od cijelog kataloga te lagano otkrivaju radove ili ih pokrivaju, ovisno o gledanju.
Iza Anselma Tumpića bogato je iskustvo. Stjecao ga je u prestižnim tvrtkama u međunarodnim okvirima – Fabrici, kreativnom centru grupe Benetton u Trevisu, a potom i u milanskim podružnicama agencija BBDO i Saatchi & Saatchi. Među brojnim uglednim klijentima su mu Mini Morris, Toyota i Talijanske autoceste, a dobitnik je i mnogih strukovnih nagrada u inozemstvu. Upravo u eri iseljavanja iz Hrvatske zbog potrage za poslom, Anselmo se unatoč sjajnim referencama odlučuje vratiti te u Rovinju sa Sarom Prenc Opačić otvara studio Tumpić/Prenc. Odlučni da uspiju i u zahtjevnim ovdašnjim uvjetima, ostvaruju ubrzo suradnju s važnim domaćim klijentima poput Valamara i Turističke zajednice Istarske županije te stranima među kojima je i Videotec, jedan od najvećih talijanskih proizvođača opreme za video nadzor.
Uza svoj posao, Anselmo pokazuje originalnost i u umjetničkom radu. Izlagao je na brojnim samostalnim i skupnim izložbama u Hrvatskoj i Europi, a na svojoj posljednjoj “Upute za uporabu” iskoristio je kućanske predmete poput sušila za kosu ili glačala za stvaranje umjetničkih djela kroz interakciju s posjetiteljima. Za jedan od tih izložaka dobio je nagradu na posljednjem Zagrebačkom salonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu