Uspješna direktorica otkrila kako se istaknuti na poslu iako ne radite od jutra do sutra

Autor: Poslovni.hr , 12. lipanj 2015. u 10:00
Foto: Thinkstock

Ako želite imati uspješnu karijeru i obitelj, najvažnije je dobro organizirati svoje vrijeme, kaže Lisa Camooso Miller, direktorica komunikacijske tvrtke Blueprint u Washingtonu.

Njezin posao nije samo u uredu, već zbog opisa posla dosta komunicira s novinarima i političarima. Odlaskom na kave i sastanke izvan ureda ulaže u odnose s njima. Njezina je strategija dogovoriti susret s novinarom u 16:30 i kod kuće biti do 18:15 sati. Kaže da je strategija ključna u planiranju jer joj omogućuje uspjeh u dva najvažnija segmenta njezina života: poslovnom i privatnom.

Ona je majka pa ne može svaku večer odlaziti na konferencije ili poslovna druženja. Odlučila je da će svaki mjesec otići na tri takva događanja i izračunala da joj to oduzima samo 10 posto vremena mjesečno provedenog izvan posla. Ako mora ići na poslovni put i biti daleko od svoje obitelji, ona iskoristi to putovanje što bolje može. Druži se, ide na doručak s poslovnim partnerima, pije koktele, a ponekad se toliko opusti s njima da završi na karaokama do kasno u noć. Nakon odlično odrađenog posla, kada se vrati kući, može više vremena posvetiti svojoj obitelji.

“Većinom će vaš inbox biti pun, nemojte se time zamarati, radije odite na doručak ili kavu s kolegama s posla, partnerima, potencijalnim suradnicima”, kaže Miller za Fortune.
Nemojte trošiti vrijeme na nebitne stvari, ono što je najvažnije je razgovor i slušanje sugovornika i u tome leži ključ uspjeha.

Komentirajte prvi

New Report

Close