Proteklu 2010. godinu obilježila je kriza pa je malo tvrtki imalo posebnog razloga za slavlje. Pojedine tvrtke su ostale “oštećene” otpuštanjima zaposlenika, smanjenjem proizvodnje ili stopiranjem rasta poduzeća te su primorane promišljati o 2011. godini. Noćna mora za sve tvrtke jest radno okruženje u kojem se zaposlenici pitaju jesu li sljedeći na crnoj listi otpuštanja.
Korak ispred konkurencije
Kako nadolazeću poslovnu godinu započeti korak ispred konkurencije, objašnjava predavačica na Katedri za menadžment Zagrebačke škole za ekonomiju i management, magistrica psihologije Mirna Koričan. “O ovakvim problemima se puno manje brinu mudri stratezi organizacije koji su shvatili da u užem krugu ljudi, osim onih s funkcija marketinga i financija, trebaju imati i nekog tko se brine za ljudske potencijale njihovih organizacija. Naime, ljudi su najvredniji resurs koji organizacija ima, a njihovo planiranje kao i njihovo upravljanje moraju biti postavljeni na dugoročnoj osnovi te strateški”, pojasnila je Koričan. Prema njezinu mišljenju primarni zadatak menadžera ljudskih potencijala je, ako to već nisu, pobrinuti se za planiranje ljudskih resursa te motivirati zaposlenike u nadolazećoj godini. I jedno i drugo su samo dio strategije ljudskih potencijala, ali i te kako važan ako tvrtka želi opstati na tržištu. Naime, planiranje ljudskih potencijala podrazumijeva da organizacija promišlja koja će znanja, vještine, stavovi i ponašanja biti potrebni u zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu