Dobra ideja zagrebačkog tima: Ulaznice s čipom za festivalska događanja

Autor: Marta Duić , 14. travanj 2015. u 15:08
Cjelokupni Festomat sustav je skalabilno dizajniran pa broj posjetitelja ne utječe na njegove performanse

Festomat ulaznica očitava se pametnim telefonom, a provjera autentičnosti traje 0,17 sekundi.

Na ideju smo došli kroz vlastito iskustvo i frustraciju prilikom dugog čekanja na ulazak na festivale što nas je ponukalo da izradimo prototip rješenje koje će ubrzati protočnost posjetitelja prilikom ulaska na festivale.

Uslugu smo prvi puta testirali krajem 2012. na Brucošijadi FER-a, a kako je reakcija tržišta bila odlična odlučili smo nastaviti daljnji razvoj", kaže Dejan Lugonja iz Festomata. Festomat Circle, integrirano rješenje za evente, komercijalno su ponudili prvom klijentu – LUNCH 2013 konferenciji u San Franciscu. Usluga je realizirana nad 6000 posjetitelja najveće startup konferencije na svijetu uz podršku Microsofta i Nokije koji su opremili štand i financijski poduprli Festomat. U svakoj sportskoj, glazbenoj ili konferencijskoj Festomat ulaznici ili akreditaciji nalazi se ugrađeni minijaturni čip koji se očitava pametnim telefonima, a sustav provjeru autentičnosti obavlja potpuno automatski unutar 0,17 sekundi. Organizatorima s velikim brojem posjetitelja sustav skraćuje vrijeme ulaska i onemogućava preprodaju i krivotvorenje ulaznica.

Usto, Festomat sustav u svakom trenutku omogućava provjeru protočnosti pojedinih ulaza, trenutni broj posjetitelja te uvid u aktivnosti i preferencije posjetitelja. Sustav je skalabilno dizajniran pa broj posjetitelja ne utječe na performanse cjelokupnog sustava. "Ono na što smo posebno ponosni jest to što smo razvili sofisticirano rješenje koje omogućuje da nestanak struje ili internetske veze ne utječe na kvalitetu usluge, dok posjetitelj nesmetano uživa na događanju", kaže Lugonja.

On ističe da je interes za Festomat u posljednjih šest mjeseci veći za 300 posto, a prodaja se udvostručila u odnosu na 2013. Klijentima osim usluga registracije sudionika, kontrole ulaska i napredne analitike nude i dodatne izvore prihoda te optimiziranje troškova kroz upravljanje događanjem. Od uspjeha ističu suradnju s najvećom regionalnom tehnološkom konferencijom Microsoft Windays te Dane komunikacija. Do ljeta planiraju predstaviti uslugu beskontaktnog plaćanja i platformu za nove načine interakcije, uz uvid u aktivnosti posjetitelja. Nakon ulaska u finale Moj zaba starta, ovo hrvatsko rješenje nastavlja širenje na svjetska tržišta. 

Komentirajte prvi

New Report

Close