Iako nemaju ambiciju srušiti globalno poznati Instagram, mladi Slovenci Jaka Blažon i Matija Goljar izbacili su na tržište svoju aplikaciju za razmjenu i uređivanje fotografija Wivu za koju očekuju da će imati veliku popularnost.
Za razliku od većine etabliranih aplilkacija za razmjenu fotografija putem pametnih telefona, kao posebnost Wivu se ističe njezin princip "Challenge of the day" u kojem će pokušati animirati korisnike da je svakodnevno koristi. Kako pojašnjava Goljar za slovenski startup portal Startaj.si, aplikacija će pozivati korisnike da danas fotografiraju dobro djelo, sutra će to biti osjećaj sreće, najljepše jelo itd. Fotografije će se moći ocijenjivati, a najbolji "fotografi" će biti i nagrađeni. Razvoj projekta je krenuo u listopadu 2013. godine, a aplikacija je predstavljena na Startup Weekendu u Zagrebu te na Microsoft App akademiji gdje je ušla u krug perspektivnih projekata koji se preporučuju za investiranje.
Mladi inovatori ističu da im je pristup ovakvim akceleratorima jako važan jer su svjesni da nemaju sve vještine koje su im potrebne da se projekt razvije, a nakon toga i uspješno plasira i vodi na tržištu. Uz to, kaže Goljar, u interakciji s ostalim inovatorima, svaki dan se može nešto novo naučiti. No, kako od ovakve i sličnih aplikacija, barem dok se ne etabliraju na globalnom tržištu, zaraditi neki novac? "Poslovni model ove aplikacije je da svaki dan kada je korisnik otvori ona bude drugačija i da nudi nešto novo što će svaki čovjek vidjeti na drugi način. Dnevnim tagiranjem na fotografije po zadanoj temi, korisnici će pokazati što mogu vidjeti, osjećati, misliti ili zamisliti na tu temu. Naša specijalnost je da mi analiziramo zvjezdice i lajkove koje su dobili "fotografi".
Činjenica je da su ljudi jako zaniteresirani za to što drugi misle o njihovim uradcima i kako su ih ocijenili. Ocjene će korisnicima biti vidljive samo do sljedećeg dana, kako bi ih se potaklo da stalno koriste svoju aplikaciju i budu u tijeku. S druge strane, mnoge tvrtke plaćaju veliki novac kako bi saznali što njihovi potencijalni kupci misle, žele i osjećaju. Tvrkama je to vrlo važno, kako za plasiranje proizvoda, tako još više za marketinške kampanje u kojima se igra na simbole koji u ljudima pobuđuju osjećaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu