Hrvatski startup Repsly, poznatiji pod bivšim imenom Salespod, prikupio je 1,25 milijuna dolara investicije od dviju skupina investitora iz SAD-a i Njemačke te od kalifornijskoga investitora u industriju hrane i pića First Beverage Group.
Neslužbeno doznajemo da Repsly, koji se inicijalno razvio kao aplikacija za upravljanje terenskom prodajom, vidi priliku za brzi rast upravo u industriji hrane i pića. Investitori u FirstBev vodeći su američki proizvođači pića, među njima je i Coca-Cola.Marko Kovač, osnivač i direktor Repslyja, kaže da će investicija biti namijenjena ponajprije rasta. Prije četiri godine tadašnji Salespod dobio je prvu investiciju od nešto manje od 100 tisuća dolara. To ulaganje najaktivnijega poslovnog anđela u Hrvatskoj Saše Cvetojevića iskorišteno je za razvoj."U međuvremenu smo razvili proizvod koji znatno unapređuje provedbu terenskih procesa i mnoge tvrtke u svijetu su to prepoznale te smo sada spremni za agresivan rast", kaže Kovač.
Tvrtka je u posljednjih šest mjeseci udvostručila broj klijenata, na 200 u 41 država. Ukupno sustav Repsly unutar tih tvrtki koristi više od 3000 korisnika. Među njima su Nike Golf u Europi, Kia Motors u Južnoafričkoj Republici i Philips Lightning u Australiji. U Hrvatskoj Repsly koriste L'Oreal, Kuene i Jagermaister.S ulaskom stranih investitora, bostonske Lauchpad Venture grupe, njemačkog K5 Venturesa i First Beverage grupe iz Los Angelesa tvrtka Mobilna informatika, koja upravlja brendom Repsly, sjedište je preselila u Boston. U Zagrebu je ostao razvojni tim sa 11 stručnjaka, dok se u Bostonu prodajni tim povećava na osam zaposlenih.
Inače, tvrtka Mobilna informatika, prema podacima Fine, lani je imala rast prihoda od 106,2 posto, na 2,6 milijuna kuna, i imala je neto dobit od 263,4 tisuća kuna. Usporedbe radi, 2009. nije imala prometa, a godinu kasnije on je bio 178,4 tisuća kuna uz gubitak od 25,8 tisuća kuna.Saša Cvetojević, prvi investitor u Repsly, kaže da je iznimno zadovoljan tom investicijom. "Interes je bio daleko veći od onoga što smo tražili, tako da sam optimitičan i u pogledu buduće A runde, koja bi, primjerice, za mene mogla značiti povrat investicije", kaže Cvetojević. Naglašava ipak da je o tome prerano govoriti. "Sad je fokus na jačanju ureda u SAD-u i prodajnog partnera u JAR-u te skaliranju biznisa", zaključuje Cvetojević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu