U dva mjeseca na Adopto prešli M SAN grupa i Rimac Automobili

Autor: Bernard Ivezić , 12. travanj 2016. u 10:03
Foto: Petar Glebov / Pixsell

Zadovoljan sam tempom rasta i očekujem da će tako nastaviti do 1. lipnja kad planiramo završiti testni dio rada, kaže Dino Barać.

Dva mjeseca od početka prodaje softversku uslugu hrvatskog startupa Adopto počeli su koristiti najpoznatiji hrvatski startup Rimac Automobili i najveća hrvatska IT kompanija M SAN grupa. Ukupno je dosad Adopto privukao 55 malih i srednjih tvrtki-korisnika iz Hrvatske, BiH i Srbije.

 

55tvrtki

koristi novi alat za traženje idealnih kandidata razvijen u Hrvatskoj

Dino Barać, suosnivač i direktor Adopta, koji je prethodno radio u naftnoj industriji u Libiji i telekomima u Dubaiju, kaže da je zadovoljan početnim rezultatima.  "Zadovoljan sam takvim rastom i očekujem da će se nastaviti sličnim tempom do 1. lipnja kad planiramo završiti ovaj početni, testni period", kaže Barać. Adopto je jednostavan alat za zapošljavanje namijenjen malim i srednjim tvrtkama. Iako je ušao u posao kojim se već bave MojPosao i Posao.hr te niz velikih korporativnih sustava, Barać kaže da nisu nimalo slični.

Pojašnjava da naglasak u Adoptu nije na oglašavanju pozicija i prodaji baze životopisa već na pojednostavljivanju procesa zapošljavanja. Jednako tako, dodaje, oni to ne rade poput sličnih skupih i kompliciranih korporativnih alata. "Baš suprotno, mi nudimo jednostavan alat, koji se brzo može početi koristiti i koji se k tome plaća samo onoliko koliko se koristi", kaže Barać. Navodi da Rimcu primjerice pojednostavljuju selekciju kandidata.

"Danas imate tvrtki koje primaju po 1500 prijava kandidata, a ručna obrada tolikog broja prijava traje i po tri puta duže nego s Adoptom", kaže Barać. Pojašnjava da tvrtke kreiraju svoju stranicu unutar Adopt. U njoj navedu popis pozicija koja traže i za svaku dobiju link koji zatim mogu oglašavati na Facebooku, portalima za posao ili svojim web stranicama.

Međutim, Adopto ima i skrivenu prednost. Barać kaže da olakšava potragu za stručnjacima koji se inače ne javljaju na oglase za posao. Primjer za to su Linux administratori, jer čak 75 posto njih čeka da ih se kontaktira. "Mi smo razvili alat pomoću kojega možete te stručnjake, jednom kad ih pronađete na LinkedInu, Facebooku ili GitHUB-u, jednostavno ubaciti u svoju bazu u Adopto te ih personalizirano kontaktirati te tako otvoriti izravne razgovore", zaključuje Barać.

Komentirajte prvi

New Report

Close