Turiste dovode na prave adrese

Autor: Saša Paparella , 02. kolovoz 2016. u 22:01
U vodiču su odabrani zagrebački restorani, barovi, noćni klubovi...

Vodičem Zagreb Insider mini Guide ekipa iz CityPala uspješno spaja turiste s poslovnim subjektima kojima su ti turisti ciljna skupina.

Od prošle godine u obliku turističkog web portala www.citypal.me i ovogodišnjeg tiskanog izdanja vodiča Zagreb Insider mini Guide, ekipa iz CityPala uspješno spaja turiste koje dolaze u Zagreb s poslovnim subjektima kojima su ti turisti ciljna skupina.

Tako sve veći broj zagrebačkih gostiju brzo, jasno i konkretno dolazi do informacija o točno određenom tipu restorana, bara, noćnog kluba ili šoping destinacije koja ih zanima, a poslovni subjekti do mogućnosti prezentacije po efikasnom modelu i kategorizaciji koja vodi do dobrih financijskih rezultata.  "Na web stranici CityPal i tiskanom mjesečnom vodiču Zagreb Insider mini Guide nalazi se listing odabranih zagrebačkih restorana, barova, noćnih klubova, smještajnih jedinica, muzeja, dućana i tekućih događanja, te blog s pričama o Zagrebu koji pišu lokalci s dvadesetogodišnjom referencom na području klupske, restoranske, umjetničke i kreativne scene", rekao nam je Luka Jagarić iz CityPala.

Tiskani se vodič svaki mjesec u nakladi od 5000 komada besplatno distribuira prema svim Turističkim informativnim centrima, 32 apartmana,  20 hotela, 22 hostela i partnera poput vidikovca Zagreb 360°. Tako turisti na svakom koraku pronalaze informaciju o zagrebačkim poslovnim subjektima povezanim s ugostiteljstvom i prodajom. Specifičnom kategorizacijom, pravom prvenstva i s maksimalnih deset subjekata u pojedinoj kategoriji na tiskanom vodiču izbjegla se konkurencija unutar same kategorije (npr. kad pod restorane uđe prvi restoran u potkategoriju grill, nijedan sličan subjekt više se ne može naći na vodiču). Takva ekskluzivnost osigurava prednost nad konkurencijom i lakši dolazak informacije do turista.

"Zagrebačka restoranska scena svake je godine sve jača, programi klubova sve bogatiji, a domaći dizajneri i mali obrtnici osvajaju nagrade na svjetskim natjecanjima. Zbog toga turiste treba dovoditi na prave adrese i podržati sve subjekte s turistima u ciljanoj skupini. Zbog pozitivnog feedbacka gostiju i oglašivača, dogodine se projekt širi i na druge hrvatske gradove, posebno na jadranskoj obali", kaže Jagarić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close