Zašto se potrošači odlučuju baš za određenog proizvođača? Suprotno očekivanjima, glavni razlog nije najpovoljnija cijena ili najbolja kvaliteta, piše Inc. Rezultati nedavno provedenog istraživanja konzultantske tvrtke Rain Group pokazali su koji su ključni faktori prilikom odabira:
1. Nove perspektive i ideje
Kad bi potrošači mogli samo dijagnosticirati vlastite probleme i smisliti rješenje, to bi i učinili. Vama se okreću nakon što su iskoristili sve ostale opcije, pa stoga u vaša rješenja morate unijeti inovacije.
2. Budite spremni na suradnju
Kupci ne žele od vas nešto kupiti, koliko god vaš proizvod bio sjajan. Žele raditi s vama kako bi postigli zajednički cilj, a to je moguće jedino ako ste spremni uzeti u obzir njihove dileme i dvojbe oko vašeg poslovanja. Potrošači žele biti dio vlastitog uspjeha.
3. Povjerenje u vlastite sposobnosti
Potrošači se neće odlučiti za vas ako im ne uspijete dokazati kako ćete im upravo vi i vaša tvrtka omogućiti željene rezultate. Gotovo je nemoguće uvjerit u nešto u što i sam ne vjeruje pa se stoga naoružajte samopouzdanjem.
4. Pažljivo slušajte
Kad opisuju svoje potrebe, potrošači žele da ih se čuje i odmah će osjetiti ako netko jedva čeka da razgovor završi kako bi mogao otići na pauzu. Kako biste postali bolji slušač, suspregnite svoju unutarnji glas i zaboravite na vaše i usredotočite se na ciljeve kupca.
5. Promatrajte širu sliku
Nije dovoljno samo "povezati točkice" između potrošačkih potreba i vaše ponude. Morate se povezati sa svim pojedincima na koje će vaša ponuda utjecati i razumjeti kako će kupovina zadovoljiti sve potrošačeve osobne ili poslovne potrebe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu