‘Torte i to’ franšiznu mrežu žele proširiti po Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik , 30. travanj 2014. u 10:39
Martina Bračić, vlasnica tvrtke, u poduzetničke vode se uputila nakon što je napustila siguran posao u državnoj službi/R. Anić/PIXSELL

‘Torte i to’ zapošljavaju pedeset djelatnika u Zagrebu, Sarajevu i Podgorici, a upite za franšizu već su dobili iz Ljubljane, Beča i New Yorka.

Zagrebački lanac cafea slastičarnica Torte i to želi proširiti franšiznu mrežu, prije svega u većim hrvatskim gradovima kao što su Rijeka i Split, ali upite su već dobili i iz Ljubljane, Beča i New Yorka. Torte i to u Sarajevu ima dvije poslovne jedinice, kuhinju i Torte i to cafe u BBI centru.

Franšiza je otvorena i u Podgorici 2011. godine, a u Zagrebu rade četiri poslovne jedinice, jedna kuhinja i tri cafea koja su u vlasništvu tvrtke. Tako tvrtka Torte i to danas zapošljava 50 osoba u tri države.Martina Bračić, vlasnica tvrtke, nekada je radila u državnoj službi, ali je, kako kaže, oduvijek bila veliki zaljubljenik u kolače i torte. Prije devet godina odlučila je napustiti siguran posao i okušati se u podezetničkim vodama. "U siječnju 2005. počela sam s jednom tortom, onom od sira", kaže Bračić. Godinu dana kasnije otvorena je i prva franšiza u Sarajevu. "Ideja za prvu franšizu došla je spontano od mojih prijatelja u Sarajevu koji su izrazili želju da uzmu Torte i to franšizu", kaže Bračić.

Prva franšiza tako je proradila kao proizvodnja torti i kolača bez vlastitog kafića, odnosno maloprodaje.Franšizu u Hrvatskoj planiraju širiti samo u veće gradove gdje se može napraviti dovoljno prometa kroz cijelu godinu jer drže da mali gradovi i turistička mjesta funcioniraju samo pola godine što se ne isplati niti primatelju niti davatelju franšize."Svi kafići Torta i to u Zagrebu u našem su vlasništvu i na području Zagreba ne dajemo franšizu, ali naše kolače prodaje Gradska kavana. Franšizu smo 2009. pokrenuli i u Beogradu, ali zbog obiteljskih razloga primatelja franšize ona je prestala s radom, ali možda se dogodi da ponovno otvorimo franšizu u tom gradu", rekla je Bračić portalu Franchising.hr.

U franšizni paket ulazi cjelokupan koncept Torte to branda čiji je zaštitni znak torta od sira, što znači recepti, način rada i uređenja prostora koji mora biti velik najmanje 80 do 100 četvornih metara. Uvjet je i da primatelj franšize bude aktivno uključen u posao. "Ne tražimo ulagače koji će zaposliti menadžment već osobe koje mogu puno radno vrijeme raditi ovaj posao. Bitno je da su to stanovnici grada u kojem se franšiza otvara, koji znaju kako funkcioniraju grad i ljudi", ističe Bračić.

Komentirajte prvi

New Report

Close