Coffee Cloud i Lavazza potpisali su ugovor o suradnji čime će startup Miroslava Kovača i njegovo inovativno rješenje pomoći upravljati kvalitetom espresso kave na domaćem i vanjskim tržištima. Naime, zastupnik Lavazze za Hrvatsku, Sloveniju i Poljsku je tvrtka Orbico koja posluje u 17 zemalja.
"Našim IoT softverskim rješenjem digitalizirali smo proces pripravljanja kave i korisnicima Lavazze u Ho-Re-Ca kanalu pomoći ćemo analizirati i upravljati kvalitetom espresso kave u cilju zadovoljstva konzumenata i u konačnici povećanja prihoda. Počašćeni smo činjenicom što je Lavazza, kompanija s takvom tradicijom u industriji kave, prepoznala naše inovativno rješenje. To nam dokazuje da smo u potpunosti pogodili ciljano tržište, tržišne potrebe i da idemo u pravom smjeru. Naravno, pred nama je još veliki posao i tek trebamo opravdati ukazano povjerenje", kaže Miroslav Kovač, osnivač i direktor Coffee Clouda.
Svjesni napretka
Napominje kako vjeruje da će im potpisivanje ugovora biti polazna točka za rast kroz cijelu distribucijsku mrežu Lavazze. "Nakon prikupljanja podataka u Hrvatskoj Sloveniji i Poljskoj, prezentirat ćemo konkretne rezultate koji će vjerujem biti vrlo 'opipljivi' za Lavazzu generalno. Naš plan je da se pozicioniramo unutar tržišta Hrvatske i Slovenije, zatim s konkretnim rezultatima krenemo s prijedlozima ekspanzije u ostalim zemljama gdje Lavazza posluje",otkriva Kovač.
10 tržišta
na kojima je Coffe Cloud prisutan zahvaljujući svojim partnerima
Uz to, kaže, planira 'agresivan rast' na tržištu industrije kave te su trenutačno u pregovorima s još nekoliko velikih svjetskih brendova. Jedan od njih je i portugalski Delta Cafe's, jedan od najvećih proizvođača kave i kafe aparata na svijetu koji broji više od 60.000 korisnika. "Pregovaramo i s nekim od najpoznatijih proizvođača profesionalnih mašina za kavu od koji bih istaknuo La Marzocco iz Firence koji je omiljen u svijetu proizvođača speciality kave i glasi kao najbolja i najkvalitetnija profesionalna kafe mašina na svijetu s proizvodnjom više od 15.000 komada godišnje", ističe Kovač.
Inače, preko partnera Coffe cloud je prisutan na tržištima desetak zemalja. Kovač otkriva kako im je fokus na ekspanziju u UAE, gdje su u potpunosti usmjereni na razvoj turizma i na turizam vezan razvoj smart city tehnologije u koju svakako spada i Coffee Cloud. "Interesantno je primijetiti razliku u pristupu prema novim smart tehnologijama između nerazvijenih i bogatih razvijenih zemalja poput UAE.
U takvim zemljama su ljudi u potpunosti svjesni napretka koji omogućuje upotreba smart tehnologija, dok u nerazvijenim zemljama ljudi ne vide razliku evidentiranja podataka u digitalnom obliku od tehnologije evidentiranja olovkom na papiru", kaže Kovač. Metro grupa im je jedan od najvažnijih investitora te su im otvorili vrata tržišta 30-ak zemalja u kojima Metro posluje.
Kovač
U planu je i ekspanzija u ostale zemlje gdje Lavazza posluje.
"Iako smo startup kompanija što zahtijeva agresivan i brzi rast, ne želimo napraviti pogrešan korak koji bi nas vratio unazad. Oprezni smo, želimo stvoriti realan okvir za održivi rast, jer radi se o inovativnoj tehnologiji o kojoj svi još moramo mnogo naučiti.
Trenutačno s Metro Hrvatska kroz ekspanziju na hrvatskom HoRe-Ca tržištu stvaramo zajedničku platformu i know-how za ulazak u ostala tržišta. Tu imamo odličnu podršku njihova tima za digitalne alate u ugostiteljstvu koji nas je već uveo u neke od najpoznatijih kafića i restorana u Hrvatskoj", ističe Kovač.
Proizvodnja u Sloveniji
Hardver IoT senzorski uređaj koji se instalira u sve espresso aparate za kavu prvotno su proizvodili u Hong Kongu, a od sredine prošle godine razvoj i proizvodnju preusmjerili su u Sloveniju gdje razvijaju četvrtu generaciju uređaja. Plan proizvodnje im je oko 500-1000 komada godišnje s tendencijom rasta, a proizvodni kapacitet je oko 500.000 komada godišnje.
"Rezultat te suradnje je inovativan beskontaktni senzor za mjerenje kave, koji smo zajedno razvili i za koji smatramo da ima razvidnu inovativnu razinu. Trenutačno radimo na pripremi dokumentacije za prijavu patenta. U pitanju je suradnja koja nam je omogućila da se fokusiramo u potpunosti na našu komponentu softverskoga rješenja i aplikacije za analitiku i analizu kave namijenjenu krajnjem korisniku, odnosno vlasniku kafića ili restorana što su uz distributere kave najvažniji korisnici Coffee Clouda", zaključuje Kovač.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu